کد خبر : 6473
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱

کسانی که در ایجاد و تشدید غبار فتنه 88 نقش داشته‌اند، باید بازخواست شوند

کسانی که در ایجاد و تشدید غبار فتنه 88 نقش داشته‌اند، باید بازخواست شوند

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ضروری است در زمان خود و به وقت مناسب همه کسانی که در اصل ایجاد و تشدید غبار این فتنه نقش داشته‌اند، مورد بازخواست قرار گیرند و پاسخگوی این ملت وفادار باشند.

آیت‌الله رضا رمضانی در گفت‌وگویی با اشاره به شاخصه‌های مهم انقلاب اسلامی اظهار کرد: حفظ ارزش‌ها و شعارهای انقلاب اسلامی یعنی استقلال، آزادی و جمهوریت بر پایه اسلامیت نظام است و همه ما موظف و مکلف به حفظ این ارزش‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه بر تمام قوای نظام واجب است هویت نظام ارزشی را بر پایه اخلاق الهی و اسلامی حفظ کنند، گفت: این یک اصل مهم است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه این انقلاب حاصل مجاهدت‌های مخلصانه پاکان با رهبری امام خمینی(ره) بوده است، ادامه داد: برای به ثمر رسیدن انقلاب خون‌های پاک زیادی ریخته شده است.

وی اضافه کرد: امروزه این امانت به صاحبان اصلی انقلاب یعنی فرزندان و تربیت‌یافتگان همان پاکان سپرده شده که برای حفظ آن نباید از هیچ کوششی دریغ کرد.

رمضانی حفظ وحدت و انسجام یاران و وفاداران به انقلاب را ضرورت دانست و تصریح کرد: بر همگان لازم است بر خطوط قرمز انقلاب و آنچه که رهبر معظم انقلاب برای صیانت از انقلاب مورد تأکید قرار می‌دهند، پافشاری شود و مورد توجه و اطاعت قرار گیرد.

وی بیان کرد: برای همه کسانی که به انقلاب و آرمان‌های آن دل بسته‌اند واضح و روشن است که اصل ولایت فقیه باید به عنوان رکن رکین نظام از هر نوع آسیبی مصون و محفوظ بماند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری  افزود: همه باید تلاش کنیم تا رهنمودهای مقام معظم رهبری به عنوان ولی فقیه زمان به صورت جدی مورد توجه و عنایت قرار گیرد و خطوط قرمزی که معظم‌له برای حفظ نظام مورد تأکید قرار داده‌اند به عنوان یک اصل برای تمام مسؤولان از هر قوایی، چه مقننه و یا مجریه و قضائیه، مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بدون تردید صداقت شعار پیروی از ولی فقیه در مقام عمل به منصه ظهور می‌رسد، یادآور شد: برای همه باید پذیرفته شود که از جمله خطوط قرمز نظام، فتنه 88 است که با فضل الهی با مدیریت قوی، توانمند و بی‌بدیل ولی فقیه زمان ما حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای خنثی شد.

رمضانی تصریح کرد: همه ما باید اعتراف کنیم که برگ تاریخ ایران اسلامی، تاکنون نشانگر وفاداری این ملت آزاده نسبت به ارزش‌های الهی و اسلامی بوده و در این میان بصیرت و آگاهی مردم در روزهای غبارآلود فتنه 88، ارزشی دو چندان داشته است.

وی حضور میلیونی ملت ایران اسلامی در سراسر کشور در 9 دی را بیانگر عظمت دلدادگی مردم ولایت‌پذیر به آرمان‌های والای انقلاب و اسلام دانست.

رئس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان گفت: ضروری است در زمان خود و به وقت مناسب همه کسانی که در اصل ایجاد و تشدید غبار این فتنه نقش داشته‌اند، مورد بازخواست قرار گیرند و پاسخگوی این ملت وفادار باشند.

وی افزود: بر همگان لازم است در تبیین مواضع درباره فتنه، شفاف و بدون ابهام و ایهام سخن بگویند زیرا نظام در این زمینه هزینه‌های زیادی را پرداخت کرده و بیش از این، سزاوار و جایز نیست که هزینه پرداخت کند.

رمضانی مراقبت از حرکت‌های دشمنان نظام را ضرورت خواند و یادآور شد: حرکت‌هایی که از بیرون با ابزار داخلی کشور اداره می‌شود تا به هر طریق به محتوا و قالب نظام نفوذ کنند بسیار روشن است.

وی اظهار کرد: از همان ابتدای انقلاب تاکنون دشمن تلاش کرده تا با تغییر و استحاله آرمان‌ها و اهداف، مسیر انقلاب اسلامی را منحرف کند و بدون تردید فرزندان انقلاب باید با تمام قوا آرمان‌های این انقلاب را که امید دنیای اسلام است، حفظ کنند و در برابر نقشه‌های دشمن بیدار و آگاه باشند و هم مقابله کنند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری متذکر شد: بر همگان لازم است در تبیین مواضع درباره فتنه، شفاف و بدون ابهام و ایهام سخن بگویند./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار