کد خبر : 14317
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰:۱۶

کسانی که در مورد شهدای مدافع حرم مطالب بیهوده می‌گفتند، با حادثه مجلس نقش مدافعان حرم را درک کردند

کسانی که در مورد شهدای مدافع حرم مطالب بیهوده می‌گفتند، با حادثه مجلس نقش مدافعان حرم را درک کردند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: شهدای مدافع حرم موجب بیداری افراد به خواب رفته و افرادی که خود را به خواب زده‌اند شدند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام و‌المسلمین تسخیری عصر امروز در مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافعان حرم گیلانی در رشت ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم اظهار داشت: امیدواریم ما نیز راه شهدا را در پیش بگیریم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان شهدا را انسان‌های برتر دنیا و آخرت دانست و بیان داشت: شهدا بهترین الگوهای زندگی فردی و اجتماعی ما هستند و رفتار و منش شهدا مطابق با رفتار و منش ائمه است.

تسخیری با بیان اینکه افتخار شهادت در این دنیا نصیب هر انسانی نمی‌شود، اذعان داشت: این مقام شایسته هرکسی نیست و هر انسانی لیاقت این را ندارد که به این جایگاه والای الهی دست پیدا کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به شرایط کنونی جامعه امروز اذعان داشت: در این دنیا که انسان‌ها درگیر مسائل مادی و دنیوی هستند، مدافعان حرم از مال, جان و خانواده خود گذشتند و برای دفاع از اسلام به سوریه رفتند.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در مورد شهدای مدافع حرم اظهار داشت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند “یک شهید مدافع حرم معادل دو شهید دوران دفاع مقدس است” زیرا فضای جامعه در دوران دفاع مقدس و جامعه امروز فرق می‌کرد.

تسخیری شهدای مدافع حرم را موجب عزت اسلام دانست و تاکید کرد: کسانی که در مورد شهدای مدافع حرم مطالب بیهوده می‌گفتند با حادثه مجلس، نقش مدافعان حرم را درک کردند.

مسئول نمایندگی دفتر ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تروریست‌ها و داعش قصد دارند به اسلام و انقلاب ما را ضربه بزنند اعلام داشت: خانواده‌های شهدای مدافعان حرم با تقدیم فرزندانشان، اسلام را سربلند کردند.

تسخیری با اشاره به اینکه در جامعه امروز بعضی‌ها خوابیده‌اند و یا خود را به خواب زده‌اند خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم موجب بیداری این افراد شده‌اند و آن‌ها را از خواب غفلتی که در آن گرفتار بودند بیدار کردند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار