کد خبر : 10115
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395- 47: 15

کسانی که در چهارشنبه سوری دستگیر شوند، تا پایان تعطیلات در اختیار مقام قضایی خواهند بود

کسانی که در چهارشنبه سوری دستگیر شوند، تا پایان تعطیلات در اختیار مقام قضایی خواهند بود

معاون اجتماعی پلیس گیلان گفت: کسانی که در این روز باعث از بین بردن آسایش و آرامش شهروندان شوند و به اموال دولتی، عمومی و خصوصی آسیب برسانند، اگر توسط پلیس دستگیر شوند تا پایان تعطیلات در اختیار مقام قضایی هستند.

سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی گيلانستان با اشاره به تمهیدات پلیس در چهار شنبه سوری آخر سال اظهار کرد:  یکی از دغدغه های پلیس در پایان هر سال، چهارشنبه اخر سال است و نگاه پلیس به این شب نگاهی اجتماعی است.

معاون اجتماعی پلیس گیلان با بیان اینکه از یک ماه قبل از چهارشنبه آخر سال با سازمان های درونی  و بیرونی از جمله اورژانس، دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری، وزارت ارشاد و آموزش پرورش جلساتی داشتیم، خاطر نشان کرد: برنامه ریزی هایی انجام شده تا با کمک هم بتوانیم چهارشنبه آخر سال بی خطری داشته باشیم.

وی افزود: توقع پلیس ازخانواده ها این است که؛ حتی الامکان سعی کنند از خانه ها خارج نشوند، بر روی فرزندان خود نظارت داشته باشند و فرزندان خود را به طور کامل کنترل کنند.

وی خاطر نشان کرد: کسانی که در این روز باعث از بین بردن آسایش و آرامش شهروندان شوند و به اموال دولتی، عمومی و خصوصی آسیب برسانند،  اگر توسط پلیس دستگیر شوند تا پایان تعطیلات در اختیار مقام قضایی هستند.

وی ادامه داد: کشفیات پلیس و دستگیری هایی در خصوص مواد محترقه نیز حدود ۵۰ درصد نسبت به پارسال افزایش داشته است.

وی ابراز نمود: پلیس به تنهایی نمیتواند در چهارشنبه آخر سال امنیت را فراهم کند و نیازمند همکاری و مشارکت همه شهروندان و سازمان های دولتی برای تامین امنیت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار