کد خبر : 50201
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اردیبهشت 1399- 58: 18

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان:

کسب رتبه برتر کشوری حوزه جوانان جمعیت هلال احمر استان گیلان در اجرای طرح های بشردوستانه سال جاری

کسب رتبه برتر کشوری حوزه جوانان جمعیت هلال احمر استان گیلان در اجرای طرح های بشردوستانه سال جاری

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: حوزه جوانان هلال احمر گیلان به جهت عملکرد و ارائه گزارش دهه مبارک فجر و حضور پر شور در مراسم یادبود سردار شهید سلیمانی و فعالیت های بشردوستانه در سال جدید ،رتبه برتر کشوری را کسب کرد.

به گزارش گیلانستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اشاره به فعالیت های حوزه جوانان هلال احمر استان بیان کرد: فعالیت های متعدد آموزشی و فرهنگی، کمک به کاهش آسیب های اجتماعی و حضور در مراسم های ملی و استانی بخشی از عملکرد حوزه جوانان جمعیت هلال احمر گیلان به شمار می رود.

ولی پور با اشاره به درخشش حوزه جوانان هلال احمر استان در دهه فجر سال گذشته اظهار کرد: در سال گذشته نیز حوزه جوانان استان با اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی در دهه مبارک فجر توانست رتبه برتر کشوری را از سوی سازمان جوانان به خود اختصاص دهد.

مدیرعامل هلال احمر گیلان ضمن تشریح اقدامات این حوزه، اذعان داشت: برنامه هایی از قبیل تشکیل کانون های مختلف در مدارس ، دانشگاهها و حوزه های علمیه، برگزاری کارگاه های آموزشی، پیاده روی و مسابقات ورزشی، آموزش امداد برای غنچه های هلال و حضور در مراسم دهه مبارک فجر از جمله این فعالیت ها بوده است.

مهدی ولی پور خاطرنشان کرد: همزمان با شهادت سردار شهید سلیمانی جمعیت هلال احمر استان مراسمی با مشارکت و حضور پر شور جوانان برگزار که از سوی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور توانست در رتبه برتر کشوری قرار بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار