کد خبر : 11275
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۹

کسب رتبه نخست سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در کشور

کسب رتبه نخست سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در کشور

پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موفق به کسب رتبه نخست در میان سایت های استانی این وزارتخانه شد.

به گزارش گیلانستان، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هر سه ماه یک بار به ارزیابی عملکرد روابط عمومی های ادارات تابعه این وزارتخانه در دو بخش زیرپرتال و خبر می پردازد.

بر اساس آخرین ارزیابی صورت گرفته از سوی این مرکز طی فصول پاییز و زمستان ١٣٩۵، پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان موفق به کسب رتبه نخست در میان سایت های استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده است.

بنا بر این گزارش، در بخش پرتال، استان گیلان به همراه استان های سمنان و خراسان های رضوی و شمالی با کسب نمره ١٠٠ به عنوان برترین پرتال های استانی شناخته شدند.

در بخش عملکرد خبری نیز پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بعد از استان های فارس، خراسان رضوی، ایلام و سمنان به رتبه پنجم دست یافت.

همچنین سایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با انتشار ١۵٠٢ خبر در سال ٩۵ در این بخش نیز پس از استان های اصفهان، فارس، سمنان، تهران و مازندران، رتبه ششم را کسب نمود.

این گزارش می افزاید: تعداد اخبار منتشر شده در سایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در سال گذشته نسبت به سال ٩۴ از رشد ۵١ درصدی برخوردار بوده است.

بنا بر این گزارش، طی سال ٩۵، تعداد ١١٩ گزارش تصویری نیز در سایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منتشر شده است.

شایان ذکر است؛ بر اساس اطلاعات سایت جهانی الکسا (بررسی رنکینگ سایت ها)، پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به عنوان پربازدیدترین زیرپرتال استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محسوب می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار