کد خبر : 4433
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۹:۲۵

کسب رتبه چهارم اداره کل تعاون استان گیلان با تعطیلی 2300 شرکت تعاونی!

کسب رتبه چهارم اداره کل تعاون استان گیلان با تعطیلی 2300 شرکت تعاونی!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از تعطیلی 2 هزار و 300 شرکت تعاونی به دلیل تنگنای مالی در استان خبر داد و گفت: اکنون در حال پالایش این تعاونی‌ها هستیم.

به گزارش درگیلان، محمود ایزددوست چندی پیش در جلسه شورای هماهنگی مدیران‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان اظهار کرد: 16 دستگاه زیرمجموعه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در استان عضو شورای مذکور هستند.

وی به پرداخت هدایا برای مستمری‌بگیران زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: 30 هزار تومان به حساب هر کدام از مستمری‌بگیران واریز شده است که می‌توانند از فروشگاه‌های معین کالای مورد نیاز خود را تهیه کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به رتبه 24 این اداره‌کل در سال 92 در کشور اضافه کرد: در سال 93 رتبه اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان به 13 ارتقاء پیدا کرده است.

ایزددوست از کسب رتبه چهارم اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در سال 94 خبر داد و تصریح کرد: 255 نفر در اداره‌کل تعاون فعالیت می‌کنند.

وی به مسؤولیت اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان به عنوان دبیر کارگروه اشتغال استان اشاره کرد و افزود: سال گذشته دولت به دلیل مشکلات باقیمانده از گذشته حتی ریالی به کارگروه مذکور اختصاص نداده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان به اشتغالزایی 42 هزار و 251 نفر در سال 94 در استان اشاره کرد و ادامه داد: این میزان اشتغال توسط دستگاه‌های مختلف گیلان ایجاد شده است.

ایزددوست رصد و هماهنگی فعالیت اتباع خارجی در گیلان را به‌ عهده اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان دانست و یادآور شد: 25 نفر اتباع خارجی از کشورهای چین، ایتالیا، کنیا و افغانستان در واحدهای تولیدی گیلان فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت 40 موسسه کاریابی در گیلان خاطرنشان کرد: موسسه‌های مذکور نقطه اتصالی برای شناسایی مشاغل خالی و ایجاد اشتغال برای متقاضیان کار و واحدهای تولیدی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به وجود هشت هزار شرکت تعاونی با گرایش‌های مختلف در استان یادآور شد: 2 هزار و 300 شرکت تعاونی به دلیل تنگنای مالی و پرداخت نکردن تسهیلات به آنها در گیلان تعطیل شده است و اکنون در حال پالایش این تعاونی‌ها هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار