کد خبر : 51865
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان خبر داد:

کسب رتبه چهارم کتابداران گیلان در پویش «هر کتابدار یک کتابخوان»

کسب رتبه چهارم کتابداران گیلان در پویش «هر کتابدار یک کتابخوان»

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان از کسب رتبه چهارم کتابداران این استان در پویش مجازی «هر کتابدار یک کتابخوان» خبر داد و گفت: سه نفر از کتابداران گیلانی جزو نفرات برگزیده هستند.

به گزارش گیلانستان پریسا کرمی صبح یکشنبه 11 خرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به تعطیلی فعالیت کتابخانه ها در ایام شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: برگزاری جشنواره‌های مختلف کتابخوانی که در سایه تعطیلی اجباری کتابخانه ها در فضای مجازی برگزار شد ظرفیت‌های کتابخانه ها به عنوان یکی از مراکز مهم فرهنگی را بار دیگر به اثبات رساند.

کرمی به مشارکت خوب گیلانیان در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با شرکت بیش از ۲۶ هزار نفر اشاره کرد و افزود: کتابداران استان گیلان نیز در پویش «هر کتابدار یک کتابخوان» به چهارم را در سطح کشور کسب کردند.

وی ادامه داد: سه کتابدار گیلانی جز نفرات برگزیده در سطح ملی این پویش کشوری هستند که نشان دهنده جایگاه کتاب و مطالعه در میان مردان این استان است.

مدیرکل کتابخانه های گیلان با تأکید بر لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها و امکانات استان و شهرستان‌ها برای پیشبرد اهداف فرهنگی کتابخانه ها در سال جاری، تصریح کرد: باید برای رشد تمام شاخص‌های مطالعه از ظرفیت‌های گیلان استفاده شود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار