کد خبر : 56898
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 شهریور 1399- 42: 18

مدیرکل آموزش‌وپرورش گیلان:

کسب رتبه ۵ و ۸ کنکور سراسری توسط دانش‌آموزان گیلانی

کسب رتبه ۵ و ۸ کنکور سراسری توسط دانش‌آموزان گیلانی

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گیلان با اشاره به درخشش دنش‌آموزان گیلانی در کنکور سراسری گفت: دو دانش‌آموز مدرسه شهید بهشتی لاهیجان با کسب رتبه پنج گروه زبان و رتبه هشت کنکور سراسری در گروه ریاضی، موفقیت چشمگیری را برای استان گیلان رقم زدند.

به گزارش گیلانستان، محمد رحمتی با اشاره به درخشش دانش‌آموزان گیلانی در کنکور سراسری ۹۹ اظهار کرد: در کنکور سراسری ۹۹ دو نفر از دانش‌آموزان گیلانی رتبه تک‌رقمی این آزمون سراسری را از آن خود کردند.

وی با اشاره به اینکه دو دانش‌آموز برگزیده در کنکور سراسری از مدرسه شهید بهشتی لاهیجان هستند، گفت: صدرا فدایی دانش‌آموز مدرسه شهید بهشتی لاهیجان با کسب رتبه پنج گروه زبان و مهرداد میلانلو با رتبه هشت کنکور سراسری در گروه ریاضی از همان دبیرستان موفقیت چشمگیری را برای استان گیلان کسب کردند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گیلان با بیان اینکه صدرا فدایی علاوه بر کسب رتبه پنج گروه زبان، رتبه ۱۷۷ تجربی را نیز کسب کرده است، گفت: این دانش‌آموز موفق درصدد است تا در صورت موفقیت در رشته موردنظر تجربی، در این گروه علمی ادامه تحصیل دهد.

رحمتی با تبریک موفقیت این دو دانش‌آموز موفق لاهیجانی به خانواده، اولیاء مدرسه و همه مردم گیلان بیان کرد: دانش‌آموزان گیلانی ثابت کردند که در عرصه‌های مختلف علمی ظرفیت درخشش بالایی دارند و ما نیز به وجود این دانش‌آموزان عزیز افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار