کد خبر : 24547
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 فروردین 1397- 54: 22

کسی من را از نمایندگی ولی‌فقیه در گیلان برنداشته است/ خودم گفتم عاجزم

کسی من را از نمایندگی ولی‌فقیه در گیلان برنداشته است/ خودم گفتم عاجزم

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز استان گیلان بیش از هرچیزی نیازمند وحدت و تعامل همه‌جانبه است.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان در رشت اظهار داشت: با شروع بهار سرسبزی همه جا را فرا می‌گیرد اما این سرسبزی و طراوت پایدار نمی‌ماند و از بین می‌رود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مسئولان باید بدانند که مسئولیت‌های آنان زودگذر بوده و ماندگار نیست و به همین دلیل نباید بر آن غره شوند.

آیت‌الله قربانی با اشاره به سوابق خود در دوران مبارزات انقلاب اسلامی و همچنین فعالیت‌هایش در حوزه‌های علمیه تصریح کرد: من بارها در دادگاه‌های پیش از انقلاب محاکمه شده بودم و پس از پیروزی انقلاب اسلامی توفیق خدمت به مردم را پیدا کردم.

وی با اشاره به عدم توانایی خود در اقامه نماز جمعه طی ماه‌های گذشته به دلیل ضعف جسمی عنوان داشت: در طی چند ماه اخیر دو مرتبه در میان خطبه‌های نماز جمعه دچار ضعف شدم به همین دلیل در نامه‌ای به مقام معظم رهبری خواستار جایگزینی فردی به جای خود شدم‌.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نماینده جدید ولی‌فقیه در استان گیلان باید وحدت را در تمام حوزه‌ها در میان مردم و مسئولان استان ایجاد کند گفت: امروز استان گیلان بیش از هرچیزی نیازمند وحدت و تعامل همه‌جانبه است.

امام جمعه سابق رشت با اشاره به مشکلات موجود در استان گیلان در حوزه اقتصاد و اشتغال خاطرنشان کرد: من با همکاری نیکوکاران و خیران تاکنون ۶۲۷ خانه برای محرومان در رشت ساخته‌ام.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم توجه نماینده جدید ولی‌فقیه در استان گیلان به حوزه‌های علمیه تصریح کرد: حوزه‌های علمیه استان باید طلابی در حد آیت‌الله بهجت تربیت کنند.

آیت‌الله قربانی با تاکید بر اینکه کسی من را از نمایندگی ولی‌فقیه در گیلان برنداشته است اعلام کرد: من در نامه‌ای به مقام معظم رهبری نوشتم که از برپایی نمازجمعه عاجزم و ایشان نیز کناره‌گیری من را پذیرفتند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار