کد خبر : 40439
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 مرداد 1398- 52: 15

کس دیگری نیست که بخواهد معروف شود؟

کس دیگری نیست که بخواهد معروف شود؟

اینها عکسشان را گرفته اند و رفتند بدون اینکه بودنشان حس شود

به گزارش گیلانستان مدتی است، باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت تغییر کاربری داده و اصلی ترین قابلیتش، این شده است که افراد گمنام را معروف کند.

اینها با رایزنی و لابی، افسار این موجود نحیف و رام (باشگاه سپیدرود) را در اختیار می گیرند، کمی سواری می گیرند و عکس می گیرند، معروف که شده اند بعد با یک طومار بلند بالا، به دلیل عدم همکاری مسئولین !!! استعفا می دهند.

معلوم نیست اگر قرار بود مسئولین تیم را هدایت کنند چرا اصلا تیم به اینها واگذار شد؟خلاصه این روزها هر کسی بخواهد معروف شود سری به رشت می زند و دقیقا نمی دانم با چه کسی مذاکره و لابی می کند و می شود صاحب و مالک تیم و قشنگ معروف که شد، بدون اینکه حتی لحظه ای بودن یا نبودنشان حس شود، می رود.

باور کنید، نمی دانیم این ها با کدام دل سوخته فوتبال در گیلان که اسمش هم قاعدتا باید متولی ورزش و فوتبال این استان باشد، مذاکره می کنند؟
ایا با وزیر ورزش لابی می کنند؟ ایا با استاندار مذاکره می کنند؟ ایا با معاون معروف رییس جمهور معامله می کنند؟ ایا با نماینده ای خاص مباحثه می کنند؟ ایا با مدیرکل مربوطه مجادله می کنند؟ ایا با رییس هیات متولی مصافحه می کنند؟ ایا با مالک موقت مسامحه می کنند؟

دقیقا معلوم نیست با چه کسی باید نشست و برخاست کرد تا سپیدرود را مصادره کرد. باید از تن زاده و نوین و مهاجر و حیدری و غیره بپرسیم دقیقا با چه کسی چایی خورده اند؟

مگر ما چه مان از دیگران کمتر است که نتوانیم معروف شویم.
سنگ مفت و گنجشک هم مفت./خط اول ورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار