کد خبر : 32013
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳

کشتی حادثه‌دیده نارگل به اسکله آستارا منتقل شد

کشتی حادثه‌دیده نارگل به اسکله آستارا منتقل شد

فرماندار آستارا با اشاره به سانحه‌ای که دیروز برای کشتی تجاری نارگل در بندر آستارا اتفاق افتاد گفت: این کشتی صبح امروز با تلاش تیم‌های امداد و نجات به اسکله آستارا انتقال داده شد.

به گزارش گیلانستان یونس رنجکش اظهار داشت:‌ حوالی ظهر دیروز 29 آذر کشتی تجاری نارگل در بندر آستارا دچار سانحه شد که بلافاصله تیم‌های امداد و نجات وارد عمل شدند و ‌با اجرای یک عملیات ویژه سرانجام صبح امروز توانستند این کشتی را به اسکله آستارا منتقل کنند.

فرماندار آستارا با بیان اینکه کشتی نارگل از بندر آستارا به سمت بندر باکو جمهوری آذربایجان در حال حرکت بود عنوان کرد:‌ این کشتی متعلق به خطوط کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با 2 هزار تن بار کاشی دیروز به دلایلی دچار حادثه شد که تیم‌های امداد و نجات سریعاً برای کمک به آن اعزام شدند.

رنجکش به تلاش‌های وسیع تیم‌های امداد و نجات دریایی برای نجات کشتی نارگل و خدمه آن اشاره کرد و گفت: طبق آخرین گزارشی که صبح امروز در مورد وضعیت کشتی نارگل ارسال شد با انتقال آن به اسکله آستارا امکان وقوع حوادث احتمالی دیگر در این کشتی کاملاً به صفر رسیده است.

وی با تأکید بر اینکه هم‌اکنون هیچ خطری کشتی نارگل و خدمه آن را تهدید نمی‌کند ابراز داشت: کشتی نارگل در حال حاضر در اسکله آستارا پهلو گرفته است بنابراین عملیات مربوط به تعمیرات قسمت‌های آسیب‌دیده آن و یکسری مسائل فنی دیگر به زودی توسط متخصصان امر انجام می‌شود.

به گزارش تسنیم،‌ کشتی تجاری نارگل متعلق به خطوط کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با بیش از 88 متر طول و دوهزار تن بار کاشی و سرامیک از مبدأ بندر آستارا به سمت بندر جمهوری آذربایجان در حال حرکت بود که حدود ساعت 14 ظهر دیروز به دلیل مشکلات فنی دچار حادثه شد و به گل نشست.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار