کد خبر : 61807
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گیلان:

کشف بیش از ۴ تن روغن احتکاری در رشت

کشف بیش از ۴ تن روغن احتکاری در رشت

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گفت: ۴ تن و ۷۶۵ کیلوگرم روغن خوراکی احتکاری به ارزش بیش از ۷۴ میلیون ریال در شهرستان رشت کشف شد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ حسین حسن‌پور در جمع خبرنگاران بااشاره به شناسایی و برخورد با احتکار کنندگان ارزاق عمومی و مورد نیاز مردم، اظهار کرد: مبارزه با برهم زنندگان نظام اقتصادی در دستورکار پلیس قرار دارد.

وی با بیان اینکه در این راستا ماموران پلیس امنیت عمومی استان از احتکار مقدار زیادی روغن خوراکی در شهر رشت مطلع شده و بررسی موضوع را در دستورکار قرار دادند، افزود: پس از اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته و محرز شدن صحت موضوع، یک دستگاه تریلی که قصد تخلیه روغن‌ها را داشت در شهر رشت مورد شناسایی قرار گرفت.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گیلان تصریح کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با هماهنگی قضایی در بازرسی از خودرو مورد نظر، ۴ تن و ۷۶۵ کیلوگرم روغن احتکاری را کشف کردند.

این مقام انتظامی به معرفی متهم ۳۲ ساله این پرونده به مرجع قضائی اشاره کرد و گفت: کارشناسان ارزش روغن‌های کشف شده را ۷۴ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال برآورد کردند.

سرهنگ حسن‌پور با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با کسانی که بخواهند با احتکار کالا در بازار اخلال ایجاد کنند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مخل نظام اقتصادی، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار