کد خبر : 7385
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1395- 46: 12

کشف جسد یک زن لاهیجانی در رودخانه پسیخان رشت

کشف جسد یک زن لاهیجانی در رودخانه پسیخان رشت

معاون اجتماعی پلیس گیلان از کشف جسد یک زن لاهیجانی در رودخانه پسیخان رشت خبر داد.

به گزارش گیلانستان، جسد یک زن در رودخانه پسیخان این رشت کشف شد که طبق نظر پلیس برخورد جسم سخت به سر و گردن او دلیل مرگ جسد کشف شده در پسیخان است.

معاون اجتماعی پلیس گیلان صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جسد متعلق به یک زن ۵۶ ساله است، تصریح کرد: این زن با برخورد جسم سخت به سرش به کام مرگ رفته و تحقیقات برای دستگیری عامل قتل ادامه دارد.

محمدرضا جعفری خیرخواه در تشریح کشف جسد افزود: ماموران انتظامی پاسگاه خشت مسجد در صبح روز چهارم آذرماه سال جاری در پی گزارش‌های مردمی از کشف جسد زنی در داخل رودخانه پسیخان مطلع شدند و بلافاصله در محل حضور یافتند.

وی با اشاره به اینکه با حضور ماموران انتظامی در محل و تحقیقات پلیسی مشخص شد که جسد متعلق به زنی ۵۶ ساله اهل و ساکن لاهیجان است، افزود: برابر اعلام خانواده متوفی به پلیس، این زن روز قبل از حادثه با یک دستگاه خودروی پژو پارس لاهیجان را ترک کرده بود.

معاون اجتماعی پلیس گیلان با بیان اینکه خانواده متوفی با حضور در پاسگاه جسد را مورد شناسایی قرار دادند، گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته توسط پزشکی قانونی این زن ۵۶ ساله با برخورد جسم سخت به ناحیه سر و گردن به قتل رسیده است.

وی  ادامه تحقیقات تکمیلی پلیس برای کشف خودروی مقتول و کشف راز این قتل خبر داد و یادآور شد: جزئیات این پرونده به محض روشن شدن زوایای پنهان آن، برای مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

جعفری‌خیرخواه از اصحاب رسانه خواست تا برای بررسی و اطلاع از صحت و سقم اخبار انتظامی با شماره تلفن ۲۱۸۲۱۵۶ مرکز اطلاع‌رسانی معاونت اجتماعی تماس بگیرند./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار