کد خبر : 2256
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 آذر 1394- 08: 20

کشف جسد یک مرد در رشت

کشف جسد یک مرد در رشت

معاون اجتماعی پلیس گیلان از کشف جسد یک مرد ۴۰ ساله و سارق سابقه‌دار که به طرز مشکوکی به قتل رسیده بود، در داخل یک کیسه پلاستیکی در خیابان حبیب‌زاده رشت خبر داد.

به گزارش درگیلان، محمدرضا جعفری‌خیرخواه ظهر امروز در نشست انتظامی استان به کشف یک جسد در این شهر اشاره کرد.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی کلانتری ۲۲ رشت در ساعت ۱۵:۰۴ روز گذشته جسد مردی را در پی گزارش‌های مردمی در رشت کشف کردند، افزود: جسد این مرد در داخل یک کیسه پلاستیکی در خیابان حبیب‌زاده رشت کشف شده است.

معاون اجتماعی پلیس گیلان با اشاره به اینکه روی گردن و دیگر اعضای بدن جسد کشف شده آثار بریدگی مشهود است، افزود: ماموران انتظامی در محل حاضر شدند و در تحقیقات پلیسی مشخص شد که جسد متعلق به مردی ۴۰ ساله و سارق سابقه‌دار بوده است.

وی ادامه داد: مقتول معتاد به مواد مخدر و مدتی پیش با همسر خود نیز متارکه کرده بود و یک مرد و یک زن ۳۱ و ۲۷ ساله که با مقتول آشنایی و ارتباط داشتند به عنوان مظنون دستگیر شدند.

جعفری‌خیرخواه از کشف وسایلی مانند دستگاه کنتور برق، مقداری سیم برق، یک دستگاه رایانه دستی، یک‌دستگاه جارو برقی، ۴ دستگاه ضبط صوت و ۱۰دستگاه گوشی مسروقه از مخفیگاه دو مظنون به قتل مذکور خبر داد.

وی با اشاره به اینکه زوایای پنهان و جزئیات پرونده مذکور به محض روشن شدن برای مردم اطلاع‌رسانی می‌شود، گفت: تحقیقات تکمیلی پلیس در زمینه کشف راز این قتل ادامه دارد.

معاون اجتماعی گیلان از مردم خواست به انتشار شایعات و اخبار بی‌اساس و غیرموثق توجه نکنند و متذکر شد: مردم مطمئن باشند که با مشخص شدن تمام جزئیات پرونده، اطلاع‌رسانی دقیقی از طریق پلیس انجام می‌شود./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار