کد خبر : 25588
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397- 03: 11

کشف “حجاب برتر” در استانداری گیلان بعد از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب/ نمایشگاه بی‌بندوباری در خیابان معلم رشت!

کشف “حجاب برتر” در استانداری گیلان بعد از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب/ نمایشگاه بی‌بندوباری در خیابان معلم رشت!

ساختمان بزرگ و ۸ طبقه خیابان معلم رشت به زودی به نمایشگاه مدلینگ و ترویج فساد و بی بندوباری تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی گیلانستان، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی استانداری گیلان از معدود استانداری هایی در کشور بوده که برای کارکنان زن شاغل در مجموعه، حجاب برتر (چادر اسلامی) در نظر گرفته و افراد ملزم به رعایت این پوشش در استانداری بودند.

این حرکت ارزشمند که نقطه قوتی در میان مومنین و بارقه امیدی برای دلسوزان انقلاب و اسلام بود، در دولت تدبیر و امید چندین بار مورد هجمه و دسیسه مدیران و روسای استانداری قرار گرفت. تا جایی که سال گذشته معاون سابق و فاسد استانداری که توسط دستگاه قضایی دستگیر شده است، با چراغ سبز نشان دادن به چند بانوی شاغل در استانداری آنان را تشویق به جمع آوری امضا و طومار جهت آزاد گذاشتن کامل زنان برای پوشیدن هر نوع لباس و مدلی که تمایل دارند کرده بود!

این داستان که با واکنش سریع رسانه ها همراه بوده و موجب شکایت استانداری هم شده بود، ولی به مسکوت ماندن اهداف شوم طراحان ختم شد.

اما این پایان ماجرا نبوده و در دوران استانداری مصطفی سالاری با قوت بیشتری در حال وقوع است.

اخیرا یکی از بانوان شاغل در شهرداری رشت که از حجاب نامناسبی هم برخوردار است، توانست نظر مثبت مدیران استانداری گیلان را به خود جلب کرده و رسما به “ساختمان بزرگ و ۸ طبقه خیابان معلم رشت” انتقالی بگیرد.

وی به دلیل آنکه حمایت ویژه چند تن از مدیران استانداری را با خود دارد، در طی روزهای اخیر با لباسهای نامتعارف در استانداری حاضر شده و بدون اعتنا به تذکرات سایر کارمندان همچنان به کشف “حجاب برتر” می پردازد!

امید است دستگاه های نظارتی و امنیتی نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و نگذارند موجبات حرمت شکنی آشکار و توطئه های جدید فراهم گشته و استانداری گیلان به نمایشگاهی برای ترویج بی بند و باری و ولنگاری تبدیل شود!

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار