کد خبر : 30405
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳

کشف حدود 2 تن ماهی فاسد در آستارا

کشف حدود 2 تن ماهی فاسد در آستارا

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا از کشف یک‌هزار و 800 کیلوگرم (معادل حدود دو تن) ماهی فاسد از یک دستگاه خودروی وانت زامیاد در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ محمد نمازی امروز در گفت‌وگویی در آستارا اظهار با اشاره به دستگیری یک دستگاه خودروی وانت کرد: مأموران انتظامی ایست بازرسی سه‌راه قلعه این شهرستان حین کنترل خودروهای محور مواصلاتی به یک دستگاه خودروی وانت زامیاد مشکوک شده و این خودرو را جهت بررسی متوقف کردند.

وی با بیان اینکه مأموران نیروی انتظامی شهرستان آستارادر بازرسی از خودروی متوقف‌شده یک‌هزار و 800 کیلوگرم ماهی فاسد غیربهداشتی و فاقد هرگونه مجور حمل کشف کردند تصریح کرد: در این راستا، راننده 36 خودروی مذکور دستگیر و تحویل کارشناسان شبکه دامپزشکی این شهرستان شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا افزود: ازآن‌جایی‌که فرآورده‌های خام دامی و شیلاتی قابلیت فاسد شدن دارند باید به صورت یخچالی و با زنجیره سرمایی حمل شوند، درغیراین‌صورت جزو محموله‌های غیرمجاز محسوب می‌شوند.

نمازی با تأکید برمعرفی هرگونه مورد مشکوک تردد به پلیس از سوی مردم گفت: از مردم می‌خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون کلاه‌برداری، فعالیت شرکت‌های هرمی، خریدوفروش کالای قاچاق، مواد مخدر و حمل فرآورده‌های خام دامی و شیلاتی فاسد را با شماره تماس 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخفان برخورد قانونی شود.

انتهای پیام /فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار