کد خبر : 82661
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 آبان 1401- 18: 13

کشف ۱۹ تن شن و ماسه رودخانه‌ای غیرمجاز در آستانه‌اشرفیه

کشف ۱۹ تن شن و ماسه رودخانه‌ای غیرمجاز در آستانه‌اشرفیه

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه از کشف ۱۹ تن شن و ماسه رودخانه‌ای غیرمجاز خبر داد و گفت: متهم ۵۴ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

به گزارش گیلانستان به نقل از فارس، سرهنگ سیدمهدی نجفی‌پور امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مبارزه با قاچاق و برداشت غیرمجاز از معادن به افزایش امنیت در جامعه کمک می‌کند، اظهار کرد: همواره عده‌ای سودجو از شرایط کشور سوءاستفاده کرده و قاچاق و یا برداشت‌های غیرمجاز شن و ماسه باعث خسارت به بیت‌المال می‌شوند.

 

وی با اشاره کشف یک دستگاه کامیون حامل شن و ماسه غیرمجاز در آستانه‌اشرفیه گفت: نیروی انتظامی حین گشت‌زنی به یک دستگاه کامیون حامل شن که در حال تردد در سطح حوزه استحفاظی بود، برخوردند و برای بررسی آن را متوقف کردند.

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه  از کشف ۱۹ تن شن و ماسه رودخانه‌ای غیرمجاز خبر داد و افزود: متهم ۵۴ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

 

نجفی‌پور با تأکید بر ضرورت جلوگیری از برداشت غیرمجاز شن و ماسه در آستانه‌اشرفیه تصریح کرد: برداشت غیرمجاز و غیراصولی شن و ماسه از رودخانه‌ها منجر به آسیب به بستر رودخانه و زیستگاه ماهیان استخوانی می‌شود، به همین منظور نیروی انتظامی هیچگونه مماشاتی با برداشت‌کنندگان غیرمجاز شن و ماسه در این شهرستان ندارد.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار