کد خبر : 41822
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 شهریور 1398- 54: 17

در شش ماهه گذشته؛

کشف ۲۹۵مورد سرقت در فومن/ ۱۱۹ نفر دستگیر شدند

کشف ۲۹۵مورد سرقت در فومن/ ۱۱۹ نفر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی فومن با اشاره به کشف ۲۹۵ مورد سرقت در این شهرستان در شش ماهه نخست امسال، گفت: در این مدت ۱۱۹ نفر نیز دستگیر شدند.

به گزارش گیلانستان سرهنگ محسن با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست امسال مأموران انتظامی شهرستان فومن ۲۹۵ مورد سرقت را کشف کرده‌اند، افزود: در این مدت ۱۱۹ سارق نیز دستگیر و به مراجع قضایی معروفی شدند.

وی با بیان اینکه حفظ و ارتقای امنیت شهروندان مهم‌ترین اولویت پلیس است، گفت: در زمینه حفاظت از منابع طبیعی نیز در این مدت مأموران انتظامی شهرستان فومن موفق به کشف و ضبط بیش از ۱۹ تن انواع چوب جنگلی قاچاق شده‌اند.

سرهنگ جعفرزاده در ادامه به کشف و ضبط مواد مخدر در سطح شهرستان فومن در عملیات‌های انجام شده اشاره و تصریح کرد: در شش ماه نخست امسال ماموران انتظامی در مجموع ۱۴ کیلو و ۳۵۰ گرم انواع موادمخدر کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه ۱۲ کیلو و ۴۶۰ گرم از مواد مخدر کشف شده از نوع تریاک، یک کیلو و ۵۶۰ گرم هروئین و ۳۳۰ گرم حشیش بوده است، ادامه داد: در همین راستا چندین باند تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر نیز متلاشی شده‌است.

فرمانده انتظامی فومن با اشاره به اینکه در این مدت هزار و ۱۴۰ لیتر سوخت قاچاق و ۱۸ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز هم کشف شده است، گفت: هزار و ۴۲۳ واحد صنفی نیز مورد بازدید قرار گرفته‌اند که ۵۱ واحد صنفی به علت عدم رعایت قوانین و مقررات پلمب شده‌اند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار