کد خبر : 10119
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395- 36: 16

کشف ۳۳ میلیون بسته مواد محترقه در استان گیلان

کشف ۳۳ میلیون بسته مواد محترقه در استان گیلان

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه کشف مواد محترقه در گیلان ۵۰ درصد افزایش داشته است گفت: بالغ بر ۳۳ میلیون بسته مواد محترقه در استان گیلان کشف شد.

به گزارش گیلانستان، سردار محمدرضا میرحیدری در نشست خبری در رشت با اشاره به مشکلات و حوادث چهارشنبه آخر سال اظهار داشت: غفلت دستگاه‌های فرهنگی در مورد آیین و مراسم چهارشنبه آخرسال این مناسبت را به یک دغدغه و نگرانی برای مردم تبدیل کرده‌ است.

فرمانده انتظامی استان‌گیلان با تاکید بر اینکه از ماه‌ها قبل اقدامات برخورد و جلوگیری از حوادث چهارشنبه آخرسال در گیلان آغاز شده است افزود: با همکاری دستگاه‌های فرهنگی اقدامات ویژه در مورد ورود و توزیع مواد منفجره و محترقه در استان انجام شد.

میرحیدری با اشاره به اینکه اقدامات پیشگیرانه از توزیع و خرید و فروش مواد محترقه از سوی پلیس‌فتا در فضای‌مجازی هم انجام می‌شود، تصریح کرد: بالغ بر ۱۸۷ فروشگاه در سطح استان به توزیع مواد محترقه استاندارد می‌پردازند که ۸۰ فروشگاه در سطح شهرستان‌رشت است.

وی با بیان اینکه توصیه پلیس به خانواده‌ها عدم استفاده از مواد محترقه است، خاطرنشان کرد: پلیس در چهارشنبه آخرسال به صورت محله‌محور در راستای ایجاد امنیت محلات اقدامات ویژه‌ای را به همراه نظارت انجام می‌دهد.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کمپین‌های عدم خرید مواد محترقه در فضای‌مجازی بیان کرد: با توجه به اخلاق‌مداری و حس نوع‌دوستی مردم گیلان در خصوص این اقدام، استان‌گیلان فعالیت گسترده‌تری نسبت به استان‌های دیگر داشته است.

میرحیدری با تاکید بر اینکه امسال در خصوص قاچاق مواد محترقه در استان اقدامات ویژه‌ای انجام شده است، تصریح کرد: بیشترین حجم قاچاق مواد محترقه در گیلان از خارج استان شکل می‌گیرد.

وی از کشف بالغ بر ۳۳ میلیون بسته مواد محترقه در استان‌گیلان خبر داد و با بیان اینکه در این رابطه پلیس استان با ۵۰ درصد افزایش کشفیات روبه‌رو بوده است، تاکید کرد: پلیس با اقدامات ویژه تلاش می‌کند تا استان‌گیلان چهارشنبه آخر‌ سال آرامی را سپری کند./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار