کد خبر : 14266
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸

کشف 604 کیلوگرم گوشت غیربهداشتی در غرب گیلان

کشف 604 کیلوگرم گوشت غیربهداشتی در غرب گیلان

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان آستارا از کشف 604 کیلوگرم گوشت غیربهداشتی از یک دستگاه نیسان یخچال‌دار به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گیلانستان، بهرام پورضرب بعدازظهر امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: بالغ‌بر 604 کیلوگرم فرآورده خام دامی متشکل از گوشت فیله و راسته گاو و قلوه گوسفند با همکاری مأموران انتظامی  مستقر در محور مواصلاتی ایست بازرسی سه‌راه قلعه از یک دستگاه نیسان یخچال‌دار کشف شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان آستارا ارزش ریالی این مقدار فرآورده خام دامی توقیف شده را 350 میلیون ریال و علت توقیف آن را حمل غیرمجاز و نداشتن تاریخ تولید و انقضاء دانست و گفت: این مقدار فرآورده خام دامی از استان تبریز با هدف توزیع در رستوران‌های بین‌راهی عازم شهرستان بندر انزلی بود.

وی با بیان اینکه در این راستا صاحب محموله موردنظر پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد افزود: این مقدار فرآورده خام دامی جهت نمونه‌برداری و تشخیص کنترل کیفیت لاشه به آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی  مرکز استان ارسال شده و پس از تشخیص غیربهداشتی بودن آن امحاء می‌شود.

به گزارش فارس، شبکه دامپزشکی آستارا علاوه بر کنترل و نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی، مقاوم‌سازی جمعیت دامی شهرستان علیه بیماری‌های مختلف ویروسی و میکروبی بر امر واردات، صادرت و ترانزیت فرآورده‌های خام دامی نیز نظارت مستقیم دارد./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار