کد خبر : 61164
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399- 30: 17

فرمانده انتظامی گیلان:

کلاهبرداری ۱۰۰ میلیاردی با اسناد جعلی در رودسر

کلاهبرداری ۱۰۰ میلیاردی با اسناد جعلی در رودسر

فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری اعضای باند چهار نفره جعل اسناد ملکی با کلاهبرداری ۱۰۰ میلیارد ریالی در شهرستان رودسر خبر داد.

به گزارش گیلانستان، سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی رودسر در پی اعلام شکایت مردی ۳۸ ساله مبنی بر جعل سند و کلاهبرداری از وی، بررسی موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی با بیان اینکه با بررسی کارشناسی مدارک شاکی صحت موضوع برای کارآگاهان آگاهی محرز شد، افزود: افرادی با اسناد جعلی در سال ۱۳۹۷، ۱۰ هزار مترمربع زمین را به قیمت ۱۰۰ میلیارد ریال در بخش چابکسر به شاکی فروخته‌ بودند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه با تلاش شبانه‌روزی ماموران پلیس آگاهی، چهار متهم این پرونده شناسایی شدند، بیان کرد: ۲ متهم ۳۱ و ۵۷ ساله در بخش چابکسر شهرستان رودسر دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: متهمان ۵۵ و ۵۶ ساله دیگر این پرونده نیز با اخذ نیابت قضائی در شهرستان‌های شفت و کرج دستگیر و به شهرستان رودسر منتقل شدند.

سردار ملکی با اعلام اینکه مقداری اسناد و مدارک جعلی از مخفیگاه متهمان کشف شده، گفت: آنها پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه اعمال خلاف قوانین و مقررات عاقبت خوشی برای مجرمان نداشته و سرانجام این قبیل اعمال محبوس ماندن در پشت میله‌های زندان است از شهروندان خواست، ضمن دقت در انجام معاملات و اطمینان از اصالت سندهای ملکی در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار