کد خبر : 60254
تاریخ انتشار : شنبه 22 آذر 1399- 35: 12

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس:

کلیات طرح تحول ساختاری اداری و استخدامی کشور در مجلس تصویب شد

کلیات طرح تحول ساختاری اداری و استخدامی کشور در مجلس تصویب شد

بهروزی‌فر از تعیین تکلیف نیروهای شرکتی، پیمانکاری، حجمی و نظایر این‌ها در سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: کلیات طرح تحول ساختاری اداری و استخدامی کشور در مجلس تصویب شد.

به گزارش گیلانستان، «خلیل بهروزی‌فر» امروز(شنبه ۲۲ آذر) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تعیین تکلیف نیروهای شرکتی، پیمانکاری، حجمی و نظایر این‌ها در سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی کلیات طرح تحول ساختاری اداری و استخدامی کشور در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس وظیفه خانه ملت در حوزه بهداشت، درمان و سلامت جامعه را خطیر دانست و بیان داشت: به طور یقین کشور و جامعه‌ای که سلامت خود را از دست داده و بیمار باشد آن پویایی و نشاط لازم برای حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت را نیز نخواهد داشت.

بهروزی‌فر تقدیم لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ توسط دولت به مجلس را مورد اشاره قرار داد و با تاکید بر اینکه هفته آینده بررسی جزئیات لایحه آغاز می‌شود عنوان کرد: از آنجا که لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ حدودا به صورت انقباضی دیده شده است مجلس نیز بایستی در ارتباط با آن ساعات و وقت بیشتری را صرف کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه به علت شیوع کرونا  نمایندگان مجلس در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ به بحث سلامت جامعه توجه جدی‌تری دارند افزود: سلامت عمومی جامعه و تامین آن رابطه مستقیمی با چالش آسیب‌های اجتماعی دارد به طوری‌که در صورت ابتلا  یک جامعه‌ به بیماری، مانعی بزرگ در مسیر توسعه آن ایجاد می‌شود.

وی عضویت یک نماینده از کمیسیون اجتماعی مجلس در کمیسیون تلفیق را لازم و ضروری خواند و ابراز داشت: در حال حاضر فاصله دریافت حقوق و دستمزد در بین نیروهای رسمی، شرکتی، قراردادی و حجمی شاغل در دستگاه‌ها بسیار زیاد است و باید این رویه به شکل درست اصلاح شود.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس اقدام مؤثر در مورد وضعیت این دست از نیروهای کار و تعیین تکلیف آنان را لازم و ضروری دانست و یادآور شد: کسانی که به شکل شرکتی جذب و در اختیار دستگاه‌ها قرار می‌گیرند دریافتی‌شان حدود ۲ میلیون و ۲۰۰ در ماه است و مابقی دستمزد آنان در اختیار شرکت پیمانکاری قرار می‌گیرد.

بهروزی‌فر از آغاز طرح تحول ساختاری اداری و استخدامی کشور در کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد و اذعان کرد: طبق این طرح که در دستور کار کمیسیون اجتماعی مجلس قرار گرفته تعیین تکلیف و ساماندهی تمامی نیروهای غیررسمی شاغل در حوزه‌های بهداشت و درمان و سایر دستگاه‌ها اجرایی می‌شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب کلیات طرح تحول ساختاری اداری و استخدامی کشور در این کمیسیون را مورد اشاره قرار داد و گفت: در بحث بررسی جزئیات این طرح هم از نظرات کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس، دستگاه‌های مختلف و حتی سازمان امور استخدامی کشور هم استفاده می‌شود.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار