کد خبر : 13266
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 اردیبهشت 1396- 05: 10

کمتر کسی را دیده ام که مانند مجید عزیزی دغدغه رسیدگی به مشکلات مردم را داشته باشد/ از لیست حامیان انقلاب اسلامی حمایت میکنم

کمتر کسی را دیده ام که مانند مجید عزیزی دغدغه رسیدگی به مشکلات مردم را داشته باشد/ از لیست حامیان انقلاب اسلامی حمایت میکنم

رییس ستاد حجت الاسلام رئیسی در گیلان: در چند سالی که نماینده مجلس نبودم، روزانه افرادی برای حل مشکلات به بنده مراجعه می کنند و آقای عزیزی همواره یار و یاور بنده در خدمات رسانی به مردم بودند…

به گزارش گیلانستان، سید علی آقازاده با حضور در ستاد انتخاباتی مجید عزیزی کاندیدای شورای شهر رشت اظهار کرد: از زمانی که بحث انتخابات پیش آمد و ایشان به عنوان کاندیدای شورای شهر ثبت نام کردند ، با توجه به شناختی که از ایشان داشتم مصمم به حمایت از آقای عزیزی شدم .
رییس ستاد حجت الاسلام رئیسی گفت : در چند سالی که نماینده مجلس  نبودم، روزانه افرادی برای حل مشکلات به بنده مراجعه می کنند و آقای عزیزی همواره یار و یاور بنده در خدمات رسانی به مردم بودند.
وی در ادامه افزود: کمتر کسی را دیده ام که مانند ایشان دغدغه رسیدگی به مشکلات مردم را داشته باشد و در جهت رفع مشکلات مردم بکوشد.
سید علی آقازاده با اشاره به اینکه برادر مجید عزیزی شایستگی لازم برای عضو شورا شدن را دارد ،خاطر نشان کرد: به ویژگی های اخلاقی مجید عزیزی از جمله خدمت گذاری و رسیدگی به مشکلات مردم غبطه میخورم.
رییس ستاد حجت الاسلام رئیسی در گیلان با اشاره به اینکه نماینده شورای شهر باید همیشه خدمت گذار شهر وشهروندان باشد خاطر نشان کرد: با توجه به سابقه ایشان در خدمت گذاری به مردم  همچنین ارتباط خوبی که با مدیران و مردم می تواند برقرار کند ، گزینه خوبی برای شورای شهر محسوب می شود.

سید علی آقازاده در پایان اذعان داشت:  بنده خود را مسئول ستاد ایشان میدانم و با  همه مشغله ای که داشتم ایشان را مورد حمایت قراردادم ، با توجه به روحیه انقلابی و ارزشی مجید عزیزی ،  ایشان در اکثر  لیستهای اصول گرا حضور دارند ،امیدواریم که ایشان با رای اکثریت مردم به عنوان نماینده شورای شهر انتخاب شوند.

وی در پایان ضمن حمایت از لیست “حامیان انقلاب اسلامی و خادمان شهر رشت” از شهروندان خواست تا در روز ۲۹ اردیبهشت به این لیست رای دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار