کد خبر : 6443
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳

کمرنگ کردن مسئله مهم “فتنه” فرافکنی و فرار به جلو است

کمرنگ کردن مسئله مهم “فتنه” فرافکنی و فرار به جلو است

نماینده رودسر و املش در مجلس با بیان اینکه نمی‌توان از بحث فتنه عبور کرد چون مقام معظم رهبری بارها از”فتنه و فتنه‌گران به‌عنوان خط قرمز” نام بردند، گفت: کمرنگ کردن مسئله مهم فتنه فرافکنی و فرار به جلو است.

به گزارش گیلانستان، اسدالله عباسی در گفت‌وگویی با بیان اینکه عده‌ای افراد در سال 88 و بعد از انتخابات مرتکب حرکاتی با مدیریت و رهبری خارج از کشور شدند، اظهار داشت: دشمنان اسلام در خارج از کشور با تحریک عده‌ای افراد در داخل کشور هزینه سنگینی را بر ایران وارد کردند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تحریم، ایجاد فضای نا امن مسائل اقتصادی و سیاسی کنونی از زمان فتنه 88  آغاز شده است تصریح کرد: همه بخش‌های اجرایی و نظارتی در انتخابات سال 88 مورد تائید بود و انتخابات کاملاً سالم برگزار شد.

عباسی با بیان اینکه افرادی به دلیل قدرت‌طلبی و جاه‌طلبی بحث ناسالم بودن انتخابات در سال 88 را مطرح کردند و باعث تحریک عده‌ای از مردم شدند افزود: فتنه‌گران با تبعیت از مدیران خارج از کشور وارد خیابان شدند و اغتشاش به پا کردند.

وی با تاکید بر اینکه فتنه‌گران با آتش کشیدن بانک‌ها، مساجد، برخی از حسینیه‌های محرم، توهین به اعتقادت مذهبی، توهین به شهدای کربلا، هتک حرمت به امام حسین(ع) و شهیدان از ارزش‌های نظام مقدس اسلامی عبور کردند گفت: فتنه‌گران هزینه سنگینی بر کشور و نظام اسلامی وارد کردند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به عاملان اصلی فتنه در سال 88 که باعث تحریک دانشجویان و برخی از مردم شدند و دارای پرونده‌های سنگینی هستند تصریح کرد: نمی‌توان به راحتی از بحث فتنه عبور کرد چون مقام معظم رهبری بارها از” فتنه و فتنه گران به‌عنوان خط قرمز” نام بردند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با اشاره به اینکه تمامی افراد جامعه اسلامی به این جمع‌بندی و نتیجه رسیده است که عاملان فتنه 88 همصدا با دشمنان اسلام شدند افزود: عاملان اصلی و توطئه‌گران در فتنه سال 88 هیچ وقت از ذهن‌ها کمرنگ و پاک نمی‌شوند.

عباسی با تاکید بر اینکه نباید بین افراد جامعه شکاف ایجاد کنیم و نباید جامعه را به سمت دوقطبی شدن سوق دهیم خاطرنشان کرد: بحث فتنه و فتنه‌گران در حافظه تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی خواهند ماند و حرکت‌های سال 78 و 88 هیچ وقت از ذهن ها پاک نمی‌شود.

وی با اشاره به افرادی که مسبب فتنه بودند و آتش فتنه در سال 88 را به پا کردند باید به سزای اعمال خود برسند تا درس عبرتی برای آیندگان شود گفت: چگونه می‌توان افرادی که دانشگاه‌ها را به هم ریختند، ایجاد فتنه کردند، باعث به دردآوردن دل مقام معظم رهبری، خانواده‌های معظم شهدا و مردم انقلابی و متدین شدند را فراموش کرد؟

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه فتنه‌گران باعث شادی دشمنان اسلام شدند و این موضوع مهم فراموش شدنی نیست تصریح کرد: کمرنگ کردن مسئله مهم فتنه، فرافکنی و فرار به جلو کار درستی نیست.

عباسی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی افراد فتنه را به‌خوبی می‌شناسند و خط افراد فتنه‌گر مشخص است خاطرنشان کرد: وظایف رسانه‌ها و صاحبان قلم، روشنگری مباحث فتنه و فتنه‌گران است چون حادثه فتنه از حوادث تلخ در انقلاب اسلامی است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه مبحث فتنه نباید موجب کینه و عداوت بین مسئولان شود چون باعث دو دستگی و تفرقه می‌شود افزود: در بین افراد جامعه و نمایندگان، سلیقه‌های سیاسی وجود دارد ولی در اهداف نظام، آرمان‌های نظام، آرمان‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری مشترک هستیم.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار