کد خبر : 14858
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴

کمپین”من از خانواده ام در برابر مصرف مواد مخدر محافظت می کنم، شما چطور؟” در گیلان ایجاد شد

کمپین”من از خانواده ام در برابر مصرف مواد مخدر محافظت می کنم، شما چطور؟” در گیلان ایجاد شد

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گیلان از راه اندازی کمپین من از خانواده ام در برابر مصرف مواد مخدر محافظت می کنم، شما چطور؟ در استان گیلان خبر داد و گفت: این کمپین در راستای اجرای طرح ملی پیمان برپا شده است.

به گزارش گیلانستان، امید عظیمیان، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان گیلان از اجرای طرح ملی پیمان همزمان با روز جهانی مبارزه با مواد خبر داد و گفت: امروز، جوانان عضو جمعیت هلال احمر استان گیلان در حاشیه برگزاری نماز عید سعید فطر در همه شهرستان ها، طرح ملی پیمان را با هدف پیشگیری موثر از اعتیاد در جهت نشاط اجتماعی اجرا کردند.

وی با بیان اینکه همچنین جوانان عضو جمعیت هلال احمر شهرستان های آستارا، ماسال، آستانه اشرفیه و املش نیز با تشکیل زنجیره انسانی با شعار (نه به اعتیاد) به نوعی برای فرهنگ سازی این مهم در بین مردم تلاش کردند، افزود: کلیه شهرستان ها نیز با برپایی چادرهایی در جهت آگاه سازی مردم در خصوص مضراتی که اعتیاد برای انسان، خانواده و جامعه به وجود می آورد، تلاش می کنند.

عظیمیان تصریح کرد: جمعیت هلال احمر با راه اندازی این کمپین که با شعار، من از خانواده ام در برابر مصرف مواد مخدر و روان گردان ها محافظت می کنم، شما چطور؟ از عموم مردم دعوت می کند که در این کمپین شرکت کنند.

وی اذعان کرد: بنا داریم طی هفته مبارزه با مواد مخدر که از امروز آغاز شده است، چادر طرح ملی پیمان در سطح تمامی شهرستان ها همچنان برپا باشد که مردم بتوانند با پیوستن به این پویش، بهتر با مضرات مواد مخدر و آسیب های آن آشنا شوند.

عظیمیان با تاکید بر اینکه ارتقاع این طرح در سطح آگاهی نوجوانان و جوانان در باره اعتیاد و پیشگیری از این معضل خانمان سوز می تواند خود مراقبتی و کاهش گرایش به اعتیاد را به همراه داشته باشد، گفت: این آموزش ها می تواند تغییر نگرش و تقویت رفتارهای محافظت کننده را از طریق تاثیرگذاری بر جنبه های شناختی عاطفی و رفتاری جوانان و نوجوانان به همراه داشته باشد./ شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار