کد خبر : 51088
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اردیبهشت 1399- 22: 17

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان:

کمک به نیازمندان باید به یک حرکت فرهنگی تبدیل شود

کمک به نیازمندان باید به یک حرکت فرهنگی تبدیل شود

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان یکی از وظایف مسلمانان را کمک به نیازمندان عنوان کرد و گفت: کمک به نیازمندان باید به یک حرکت فرهنگی تبدیل شود.

به گزارش گیلانستان نادر جهان آرای ظهر سه شنبه در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی گیلان با قدردانی از کسانی که این فرصت را برای حضور جوانان فراهم کردند، اظهار کرد: در برگزاری این رزمایش مجموعه‌های مختلفی مشارکت داشتند.

وی با تأکید بر اینکه یکی از وظایف ما به عنوان مسلمان کمک به نیازمندان است، افزود: این حرکت نوعی فرهنگ سازی و الگوسازی برای جوامع بشری است.

جهان آرای، نیروهای فرهنگی را الگوهای بسیار خوب و مؤثر دانست و گفت: غیر از کمک‌های نقدی و غیرنقدی به مردم، باید فرهنگ سازی همراهی و همدلی و مهربانی کردن را در همه ایام به ویژه در ماه مبارک رمضان برای دیگران به ویژه نیازمندان در جامعه نهادینه کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تأکید بر اینکه همانطور که در تمام دوره‌هایی که نقطه‌های خاص تاریخ انقلاب اسلامی بوده و همراهی همه آحاد مردم و قوای مختلف را داشتیم، اظهار کرد: در این مقطع هم نشانی از همراهی، همدلی و مهربانی را برای همگان شاهد هستیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های سایر مجموعه‌ها در زمینه تقویت جایگاه کمک به نیازمندان و فعالیت‌های خیرخواهانه، گفت: آموزش و پرورش ضمن شناسایی نیازمندان توانسته جلوه‌های زیبایی از همراهی خوب مجموعه همکاران و دانش آموزان را در کارنامه خودش ثبت کند.

زمینه سازی برای ظهور حضرت مهدی و تشکیل دولت مهدوی

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از همراهی ستاد اجرایی فرمان امام و آموزش و پرورش، گفت: امیدواریم تمام این اتفاقات در راستای زمینه سازی ظهور حضرت مهدی (عج) و ایجاد دولت مهدوی باشد.

محمد لطیفی به تشکیل قرارگاه جهادی شهید حسینعلی پور ابراهیمی در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان اشاره کرد و افزود: اجرای این رزمایش نخستین اقدام این قرارگاه است و به دنبال پخت و توزیع غذای گرم برای خانواده دانش آموزان نیازمند در شب ۲۳ ماه مبارک رمضان هستیم.

گفتنی است؛ پس از این مراسم حدود ۴۰۰ بسته معیشتی شامل روغن، رب گوجه فرنگی، تن ماهی، برنج، شکر، حبوبات، سویا و ماکارونی به ارزش ۹۰ میلیون تومان توسط گروه‌های دانش آموزی انجمن اسلامی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار