کد خبر : 23922
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 اسفند 1396- 49: 18

کمک سازمان اوقاف با اجرای طرح مهر تندرستی به بیماران گیلانی

کمک سازمان اوقاف با اجرای طرح مهر تندرستی به بیماران گیلانی

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان کمک سازمان اوقاف با اجرای طرح مهر تندرستی به بیماران اعلام کرد: پیشرفت‌های پزشکی کشور بعد از انقلاب از افتخارات نظام است.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان روز گذشته(۱۳ اسفند) در دیدار با دکتر یوسف زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در محل اداره کل اوقاف گیلان در رشت اظهار کرد: پیشرفت‌های حوزه پزشکی در بعد از انقلاب از افتخارات نظام است.

 وی افزود: بیان نکردن پیشرفت‌ها و توسعه علم پزشکی بعد از انقلاب برای مردم خیانت است.

مدیرکل اوقاف گیلان وی خاطرنشان ساخت: پیشرفتی که علوم پزشکی در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب داشته یک سر و گردن از دیگر حوزه‌ها بالاتر است.

 وی به خدمات گسترده وقف در ابعاد مختلف علمی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و دینی اشاره و اظهار داشت: یکی از کارکردهای مهم وقف در حوزه بهداشت و درمان است.

علیزاده، بیمارستان‌های موقوفه و موقوفات با نیت درمان و بهداشت را بخشی از خدمات خیران و واقفان در طول تاریخ اسلام به حوزه بهداشت و درمان برشمرد و گفت: سازمان اوقاف هم با اجرای طرح مهر تندرستی به بیماران کمک می‌کند.

وی اذعان کرد: سازمان اوقاف برنامه‌هایی دارد که نیات خیرانی را که در حوزه سلامت موقوفاتی دارند با هماهنگی مسئولان بهداشت و درمان به رفع نیاز مردم در مناطق کم برخوردارتر هدایت کند.

مدیرکل اوقاف گیلان به اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه گیلان همزمان با سراسر کشور اشاره کرد و اظهار داشت: بقاع متبرکه طبق دستور العمل موظف به انجام کارهای فرهنگی هستند.

علیزاده تاکید کرد: فعالیت درمانی در قالب طرح آرامش بهاری با دریافت مجوز دانشگاه علوم پزشکی گیلان باید باشد./ شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار