کد خبر : 66111
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400- 46: 12

کمک یک میلیاردی شهردار رشت به سپیدرود

کمک یک میلیاردی شهردار رشت به سپیدرود

شهردار رشت با دست پر سر تمرین سپیدرود حاضر شد تا پس از مدت‌ها یک خبر خوب مالی به اردوی سرخ پوشان سرک بکشد.

به گزارش گیلانستان، محمد احمدی، شهردار رشت با حضور در تمرینات باشگاه سپیدرود و دیدار با اعضای کادر مدیریتی، فنی و بازیکنان سپیدرود، بخش نخست کمک یک میلیاردی شهرداری را به این باشگاه پرداخت کرد.

شهردار رشت با اعلام خشنودی از پیروزی های اخیر تیم سپیدرود اظهار کرد: برای مردم رشت و هواداران پرتعداد سپیدرود، پیروزی شما فقط یک برد ساده ورزشی نیست، بلکه هر برد یعنی تا یک هفته کارگر و کارمند و بازاری و دانش آموز رشتی شاد خواهد بود و در این روزهای سخت شهر ما بیشتر از هرچیزی به این نشاط جمعی نیاز دارد.

محمد احمدی با تقدیر از کادر مدیریتی و فنی صددرصد بومی سپیدرود گفت: ما می‌دانیم که تیم‌داری در بخش خصوصی در این فوتبال نیمه دولتی چقدر دشوار است و خوشبختانه شهرداری رشت در این سال‌ها همیشه در کنار سپیدرود حضوری پررنگ داشته و من نه فقط به عنوان شهردار که در جایگاه یک هوادار از تمام کسانی که می‌توانند دست سپیدرود را بگیرند و باری از دوش این تیم بردارند، می‌خواهم که در این راه پیش قدم شوند.

وی جایگاه اجتماعی سپیدرود را در گیلان خاص و منحصر به فرد دانست و بیان کرد: پس از اینکه من وظیفه‌ام را انجام دادم و لایحه کمک به سپیدرود را با کم‌ترین زمان تنظیم و تأیید کردم از حجم پیام‌های قدردانی مردم شگفت زده شدم و واقعا تصور این همه ابراز لطف و محبت را نداشتم.

شهردار رشت با آرزوی بازگشت هرچه سریعتر سپیدرود به لیگ دسته اول و برتر تصریح کرد: من هم به عنوان یک رشتی بیش از ۴۰ سال است که بازی‌های سپیدرود را دنبال می‌کنم و تیم امسال برای من بوی صعود می‌دهد و ان‌شالله با همت شما و دعای هواداران و کمک مسؤولان این اتفاق خجسته در پایان این فصل رقم خواهد خورد.

در ابتدای این دیدار سید مهدی آقازاده، مدیرعامل و بهارمست، سرپرست سپیدرود با ابراز تشکر از تصویب کمک شهرداری و پرداخت بخش نخست این کمک توسط شورا و شهردار رشت، این کمک را بسیار به موقع دانستند و خواستار حمایت سایر نهادهای سیاسی، اجتماعی و ورزشی از سپیدرود شدند تا این تیم بتواند دوباره به سطح نخست فوتبال ایرن باز گردد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار