کد خبر : 87721
تاریخ انتشار : جمعه 28 بهمن 1401- 18: 19

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان خبر داد؛

کمک ۸ میلیارد تومانی گیلانی‎ها به مناطق زلزله زده خوی

کمک ۸ میلیارد تومانی گیلانی‎ها به مناطق زلزله زده خوی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از ارسال چهارمین مرحله‌ کمک‌های امدادی و مردمی به مناطق زلزله زده‌ی خوی خبر داد و گفت: تاکنون گیلانی‎ها ۸ میلیارد تومان به مناطق زلزله زده خوی کمک کردند.

به گزارش گیلانستان، سیاوش غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به استمرار کمک‌های مردمی و نوع دوستانه گیلان به مناطق زلزله‌زده خوی، اظهار کرد: چهارمین مرحله‌ی کمک‌های امدادی و مردمی جمعیت هلال احمر به مناطق زلزله زده‌ی خوی ارسال شد.

 

وی از ارسال ۳ کامیون کمک‌های امدادی و مردمی از جمعیت هلال احمر گیلان به خوی خبر داد و افزود: این کمک‌ها شامل ۴۸۴ تخته پتو، بسته‌های غذایی و برنج است که در مجموع بیش از ۵۰۰ میلیون تومان ارزش دارد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۸ میلیارد تومان کمک‌های مردمی و امدادی به مناطق زلزله‌زده خوی شده است، گفت: ۳ کاروان دیگر از کمک‌های امدادی و مردمی استان هم هفته گذشته برای زلزله زدگان شهرستان خوی ارسال شد که ۲ کاروان از این محموله‌ها امدادی و یک کامیون هم کمک‌هایی بود که از بندرانزلی برای زلزله زدگان خوی جمع آوری شده بود.

 

غلامی با اشاره به کمک‌های نقدی و غیر نقدی به مناطق زلزله ترکیه و سوریه از استان گیلان، بیان کرد: برای کمک به زلزله زدگان ترکیه و سوریه نیز حساب‌های بانکی مجزا در نظر گرفته شده که شهروندان گیلانی می‌توانند مشارکت کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار