کد خبر : 26289
تاریخ انتشار : شنبه 26 خرداد 1397- 08: 12

کمک ۱۷۰ میلیونی شهرداری رشت به یک هیئت ورزشی رزمی تنها برای یک شب!

کمک ۱۷۰ میلیونی شهرداری رشت به یک هیئت ورزشی رزمی تنها برای یک شب!

یک هیئت ورزشی رزمی استان گیلان برنامه های تبلیغاتی خود را با هزینه شهرداری رشت برگزار می کند و اعضای شورا نیز سکوت می کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی گیلانستان، یکی از هیئت‌های پرحاشیه ورزشی و رزمی استان گیلان اقدام به برگزاری مسابقه ای نمود که در میان انبوه کمکهای مالی اخذ شده سایر ارگانها، از سازمان فرهنگی شهرداری رشت نیز مبلغ ۱۷۰ میلیون ریال دریافت نمود.

شاید این هزینه در مقایسه با بودجه های میلیاردی شهرداری رشت ناچیز باشد، اما درحالی چنین مبلغی پرداخت شده است که سایر هیئت‌های ورزشی علی رغم درخواست های مکرر، نتوانستند ریالی از شهرداری برای برنامه های خود دریافت کنند.

گفتنی است رئیس این هیئت ورزشی رزمی در جشن زمستان سال گذشته نیز با هزینه شهرداری جشن بزرگی را در یکی از تالارهای شهر برگزار و به یکی از نمایندگان حامی فتنه استان گیلان حکم “هیئت رئیسه” اهدا نمود.

هرچند سازمان فرهنگی ورزشی تحت تاثیر فشار یک عضو شورای شهر راضی به پرداخت این هزینه ها شده است، ولی شایسته است شهرداری حال که به راحتی چک های ده ها میلیون تومانی برای برنامه‌های صرفا تبلیغاتی صادر می کند و توجهی به بدهکاری های عظیم مالی خود ندارد، قدری کمتر مساجد فعال شهر و هیئت‌های مذهبی را برای پرداخت تنها ۱۰۰ هزارتومان کمک مالی، در راهروهای این سازمان و آن سازمان سرگردان کند!!

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار