کد خبر : 9594
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1395- 11: 17

کمیته‌های پنج‌گانه جبهه مردمی انقلاب رضوانشهر تشکیل شد+ اسامی

کمیته‌های پنج‌گانه جبهه مردمی انقلاب رضوانشهر تشکیل شد+ اسامی

رئیس جبهه مردمی انقلاب اسلامی رضوانشهر از تشکیل کمیته‌های پنج‌گانه این جبهه خبر داد.

به گزارش گیلانستان، موسی اسماعیل‌پور امروز در گفت‌وگو  با اشاره به تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در این شهرستان اظهار کرد: اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی رضوانشهر مشخص شدند و پنج نفر اصلی جبهه و ۱۶ نفر اعضای شورای مرکزی جبهه هستند.

وی اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی رضوانشهر را متشکل از پنج عضو اصلی، ۱۶ کانون و پنج کمیته عنوان کرد و گفت: حافظ شکوری مسؤول کمیته ترویج گفتمان انقلاب اسلامی، مهدی مهربخش مسؤول کمیته سازماندهی و شبکه‌سازی و خسرو تقی‌پور مسؤول کمیته اقشار و جواد معصومی مسؤول کمیته فضای مجازی و عفت جعفریان مسؤول کمیته سیاسی هستند.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی رضوانشهر با بیان اینکه کمیته اقشار دارای ۱۶ کانون است تصریح کرد: کانون ایثارگران و صنعت‌گران و کارآفرینان و سلامت و بانوان و جوانان، فرهنگیان، فرهیختگان، پیشکسوتان، اصناف، بازاریان، ورزشکاران، کارمندان، دانش‌آموزان، مدیران پیشکسوت، کشاورزان، صیادان، کارگران و هیأت‌های مذهبی کانون‌های ۱۶گانه کمیته اقشار هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم ولی نعمت و پای ثابت انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: مردم ایران نشان داد که در دوران هشت سال دفاع مقدس و در جریان فتنه ۸۸ همواره یک پای انقلاب اسلامی بودند و از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند.

اسماعیل‌پور اهداف جبهه مردمی انقلاب اسلامی را استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی و ولایت مطلقه فقیه عنوان کرد و یادآور شد: ملت با بصیرت ایران اسلامی با امام راحل و مقام معظم رهبری عهد و پیمان بستند تا پای جان از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کنند./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار