کد خبر : 61870
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

کمیسیون آموزش مجلس با انحلال دانشگاه پیام‌نور یا ادغام آن با دانشگاه آزاد موافق نیست

کمیسیون آموزش مجلس با انحلال دانشگاه پیام‌نور یا ادغام آن با دانشگاه آزاد موافق نیست

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: کمیسیون آموزش با انحلال دانشگاه پیام‌نور و یا ادغام آن با دانشگاه آزاد موافق نیست.

به گزارش گیلانستان، محمدرضا احمدی اظهار داشت:  بحث‌هایی در خصوص منحل کردن دانشگاه پیام نور و یا ادغام دانشگاه پیام نور با دانشگاه آزاد مطرح شد که با مخالفت کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس روبه‌رو شد البته این مسئله در صحن مجلس مطرح نشده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: طرح بررسی شوراهای حل اختلاف مزیت‌هایی را به‌دنبال داشته و شاغلین این حوزه را از بلاتکلیفی رها می‌سازد.

احمدی گفت: طرح مذکور باعث می‌شود که این افراد امنیت شغلی داشته و به استخدام رسمی درآیند همچنین برخی از پرونده‌ها را می‌توان به جای مرکز دادگستری توسط شوراهای حل اختلاف مورد بررسی قرار داد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طرح تعریض جاده خمام- خشکبیجار به‌دلیل خطر آفرین بودن این جاده اجرایی شده و برای این پروژه بودجه اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه برای تخصیص منابع این پروژه‌ با تعلل‌هایی مواجه شدیم گفت: این تعلل‌‌ها منوط به رهاسازی این پروژه نبوده و تمام سعی خود را در جهت تسریع روند این پروژه و دیگر پروژه‌ها به‌کار می‌بریم.

احمدی افزود: در روز‌های اخیر که بنده در نشست بررسی مشکلات حمل‌ونقل شهری و برون‌شهری رشت و برای حل مشکلات رانندگان زحمت‌کش این شهرستان حضور پیدا کردم سو برداشتی از صحبت‌های بنده شد که حواشی به‌دنبال داشت.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس گفت: بنده تمام تلاش خود را در جهت احقاق حق محرومین و قشر زحمتکش انجام می‌دهم که گویا برخی افراد که منشأ خارجی نیز دارند از این تفکر خشنود نبوده و به‌دنبال ایجاد حواشی و تفرقه‌افکنی هستند.

وی افزود: بنده در جلسه مذکور که برای حل مشکلات قشر زحمتکش تاکسی‌داران برگزار شد به مشکلات این عزیزان اعم از بیمه نبودن برخی رانندگان، گران بودن لاستیک و لوازم یدکی و ارائه این اقلام توسط تعاونی‌ها، نوسازی تاکسی‌ها و اعطای وام به تاکسی‌داران اشاره کردم.

احمدی گفت: متأسفانه برخی از افراد با نیت ایجاد حواشی اخباری اشتباهی را مبنی بر اینکه بنده در آن جلسه تاکسی‌داران را به‌عنوان بنگاه تبلیغاتی ضد انقلاب عنوان کردم منتشر کرده و از این طریق سعی در تفرقه‌افکنی داشتند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خوشبختانه افراد مذکور در این امر موفق نبوده و اکنون دادستانی به این پرونده ورود کرده و اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی گفت: ماهیت برخی از رسانه‌ها مشخص بوده و دستورات خود را از خارج از کشور دریافت می‌کنند لازم به ذکر است که این رسانه‌ها نه نگران مردم بوده و نه با هدف مطالبه‌گری وارد این عرصه شده‌اند.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افتخار ما کمک و خدمت‌رسانی به محرومین و همه اقشار زحمتکش بوده و با آرای همین مردم برای خدمت‌رسانی به آن‌ها انتخاب شده‌ایم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه ملت شریف و فهیم ما در همه عرصه‌ها و ادوار با هوشیاری عمل کرده و صف خود را از این گونه افراد و نگرش‌ها جدا ساخته‌اند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار