کد خبر : 15689
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1396- 18: 19

کمیسیون فرهنگی شورای رشت نشان داده که بی‌کفایت است

کمیسیون فرهنگی شورای رشت نشان داده که بی‌کفایت است

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: متأسفانه به بعضی از مدال‌آوران هر سال حدود ۳ میلیون تومان پرداخت می شود ولی به شخصی که چندین مدال جهانی برای شهر رشت کسب نموده، حتی یک سکه هم داده نمی شود!

به گزارش گیلانستان، مظفر نیکومنش نودهی صبح امروز در جلسه صد و نود و ششم شورای اسلامی شهر رشت موضوع نظارت شورا بر حسن اداره و حفظ سرمایه و دارایی و درآمد و هزینه شهرداری رشت مطرح شد و مقرر شد ظرف ۲۴ ساعت آینده موضوع حسابرسی و تحقیق و تفحص جهت حسابرسی حساب‌های مالی شهرداری با حضور کارشناسان رسمی دادگستری انجام شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان این مطلب در جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: اهدای جوایز به‌منظور تقدیر از عملکرد ورزشکاران مدال‌آور ازجمله برنامه‌های کمیسیون فرهنگی شورای رشت و سازمان فرهنگی ورزشی است.

نیکومنش با تاکید بر اینکه کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت نشان داده که بی‌کفایت است گفت: متأسفانه به بعضی از مدال‌آوران هر سال حدود ۳ میلیون تومان پرداخت می شود ولی به شخصی که چندین مدال جهانی برای شهر رشت کسب نموده، حتی یک سکه هم داده نمی شود!

وی بابیان اینکه با تبعیض بین قهرمانان و مدال‌آوران مخالفم تصریح کرد: تمامی این افراد تلاش خود را به‌منظور برافراشته نمودن پرچم جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهند و نباید در اهدای هدایا به آنان با تبعیض برخورد کرد.

نیکومنش بعد از این سخنان به نشانه اعتراض صحن شورا را ترک کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار