کد خبر : 13889
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵

کمیسیون ماده ۱۰۰ یک آفت برای شهرداری است

کمیسیون ماده ۱۰۰ یک آفت برای شهرداری است

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه کمیسیون ماده ۱۰۰ اگرچه برای شهرداری درآمدزا است اما یک آفت برای شهرداری محسوب می‌شود گفت: نباید به کمیسیون ماده ۱۰۰ به‌عنوان یک منبع درآمد نگریست و باید به‌دنبال ایجاد درآمد پایدار بود.

به گزارش گیلانستان، فرهام زاهد در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اینکه در تمامی کارهای شورا سعی در استفاده از کارگروه‌های تخصصی داریم اظهار داشت: در این کارگروه‌ها اولویت، استفاده از نیروهای بومی است.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه استفاده از نیروهای بومی باعث ایجاد انگیزه در شرکت‌ها و عدم خروج سرمایه از استان گیلان می‌شود گفت: باید در پروژه‌های شهر رشت به نیروهای بومی اتکا کرد تا با این عمل باعث رونق شهر رشت شد.

زاهد با اشاره به اینکه کمیسیون ماده 100 اگرچه برای شهرداری درآمدزا است اما یک آفت برای شهرداری محسوب می‌شود بیان داشت: نباید به کمیسیون ماده 100 به‌عنوان یک منبع درآمد نگریست و باید به‌دنبال ایجاد درآمد پایدار بود.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه در امر ترافیک می‌توان از بودجه‌های ملی کمک گرفت اظهار داشت: میزان به‌هم فشردگی و نزدیکی ساختمان‌ها باعث شده تا در هنگام اجرای پروژهای ترافیکی، شهرداری با مالکان حقیقی روبه‌رو شود.

زاهد با بیان اینکه بعضی از معابر شهری باید بازگشایی شود افزود: بسته شدن بعضی از خیابان‌ها باعث ایجاد فشار به شریان‌های اصلی شهر شده است که باید برای آزادسازی این شریان‌ها از جمله میدان شهرداری رشت، راهکارهایی را در نظر گرفت.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی شهر رشت برای کمک به اهداف ترافیکی نیاز به تجهیز دارد بیان داشت: می‌توان سرمایه‌گذاران را با ایجاد جاذبه‌هایی به سوی سرمایه‌گذاری در بخش حمل و نقل سوق داد.

زاهد با بیان اینکه باید بر روی فرهنگ استفاده از خودروهای حمل و نقل عمومی تمرکز کرد اذعان داشت: می‌توان برای کمک به برطرف کردن مشکلات ترافیکی، سرعت بیشتری به پروژه‌های حمل و نقل عمومی همانند قطار شهری داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار