کد خبر : 3288
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵

کوبیدن نیروهای ولایی با عنوان تندرو خلاف خط ولایت است/ برخی از سال 88 تاکنون یک بار هم کلمه فتنه را به کار نبردند

کوبیدن نیروهای ولایی با عنوان تندرو خلاف خط ولایت است/ برخی از سال 88 تاکنون یک بار هم کلمه فتنه را به کار نبردند

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه برخی از سال 88 تاکنون حتی یک بار کلمه فتنه، بصیرت و نفوذ را به کار نبردند، گفت: این کلمه‌ها و کلیدواژه‌‌ها، نشان‌دهنده خط ولایت است.

به گزارش درگیلان، آیت‌الله سید احمد خاتمی در راهپیمایی روز 22 بهمن میدان شهدای ذهاب این شهر با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و یاد شهدا و سلام و درود بر مجاهدان فی‌سبیل‌الله اظهار کرد: مردم پس از 37 سال از انقلاب اسلامی با همان شکوه سال 58 به صحنه آمدند.

وی افزود: انقلاب‌ها به تدریج به سردی می‌گراید اما انقلاب اسلامی پس از 37 سال همان شکوه اولیه را دارد و حق این است، مردمی که از دیار میرزا کوچک قهرمان هستند و در دیار خود آیت‌الله بهجت را پروریده‌اند و با نفس‌های مخلصانه مرحوم آیت‌الله احسان‌بخش و آیت‌الله قربانی پروریده شده‌اند امروز این حماسه بزرگ را آفریده‌اند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه حضور مردم در  راهپیمایی 22 بهمن نشانه بیعتی دوباره با آرمان‌های انقلاب و امام راحل است، ادامه داد: انقلابی که به یاری خداوند پس از 37 سال همان شکوه اولیه را دارد.

وی، راهپیمایی 22 بهمن امروز را دارای شکوه خاصی دانست و افزود: امروز هر گامی که مردم ایران در راهپیمایی برمی‌دارند مصداق گام برداشتن در مسیری است که موجب خشم دشمن می‌شود.

خاتمی با اشاره به اینکه ملت ایران برای بیعت با آرمان‌های بلند امام (ره) و نظام اسلامی در راهپیمایی شرکت کردند، خاطرنشان کرد: امروز مردم ایران با پیامبر (ص) بیعت کردند.

وی، ملت ایران را وفادار به نظام اسلامی خواند و یادآور شد: تا آخرین نفر، نفس و قطره خون در راه انقلاب اسلامی گام برمی‌داریم و ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب اسلامی عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

* ملت ایران دشمن را خسته می‌کند/معنای حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن شعار «مرگ بر آمریکا» است

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه دشمنان درصدد هستند نشان دهند مردم ایران خسته شده‌اند، افزود: اعلام می‌کنیم ملت ایران دشمن را خسته می‌کند.

وی اضافه کرد: امام (ره) خطاب به دشمنان فرمودند که اگر بخواهند در مقابل دین ما بایستند در مقابل تمام دنیای آنها می‌ایستیم.

آیت‌الله خاتمی با تصریح بر اینکه مقام معظم رهبری نرمش قهرمانانه را انجام دادند، ادامه داد: این امر به معنای آشتی با آمریکا نیست و فریاد «مرگ بر آمریکا» طنین‌انداز شده است.

وی اضافه کرد: قاطعانه در مقابل تمام توطئه‌های آمریکا ایستادگی می‌کنیم و راهپیمایی 22 بهمن اعلام خستگی‌ناپذیری ملت ایران است.

امام جمعه موقت تهران، راهپیمایی 22 بهمن را نشان‌دهنده برائت از شرک طاغوت دانست و خاطرنشان کرد: معنای حضور مردم در راهپیمایی امروز زنده بودن شعار «مرگ بر آمریکا» است.

وی، دولت آمریکا را مصداق بارز شرک و استکبار خواند و یادآور شد: معنای حضور مردم در راهپیمایی امروز زنده بودن شعار «مرگ بر آمریکا» است.

* اگر آل‌سعود نیروهای خود را به سوریه اعزام کند تابوت‌های آنها را پس می‌گیرد

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه استکبار، یمن را ویران و بحرین را تبدیل به زندان بزرگ کرده است، ادامه داد: استکبار می‌خواهد آل‌سعود نوکر حلقه به گوش خود را به سوریه اعزام کند.

آیت‌الله خاتمی گفت: به آل‌سعود اعلام می‌کنیم اگر نیروهای خود را به سوریه اعزام کنید تابوت‌های شما را به عربستان می‌فرستیم.

امام جمعه موقت تهران «مرگ بر آل‌سعود» را شعار راهپیمایان 22 بهمن عنوان کرد و یادآور شد: حضور 37 ساله ملت ایران در صحنه برکاتی دارد و دشمنان را مأیوس می‌کند.

وی به انتخابات هفتم اسفند اشاره کرد و متذکر شد: مردم در هفتم اسفندماه با شکوه سال‌های گذشته مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی ولایی را شکل می‌دهند و نمایندگان اصلح را انتخاب می‌کنند.

امام جمعه موقت تهران، شرکت در انتخابات هفتم اسفند ماه را عبادت خواند و یادآور شد: ملت ایران ولایتمدار بوده و معنای شرکت در راهپیمایی نشان دادن ولایتمداری است.

* حمایت قوی از شورای نگهبان/خط ولایت مجموعه‌ای تفکیک‌ناپذیر است

وی با بیان اینکه ولایت شعاری که در آن ولایتمداری نباشد شرک است، خاطرنشان کرد: از قوای سه‌گانه و شورای نگهبان حمایت می‌کنیم و خط ولایت مجموعه‌ای تفکیک‌ناپذیر است.

امام جمعه موقت تهران گفت: مقام معظم رهبری ادبیاتی دارند مبنی بر اینکه به نیروهای مؤمن و حزب‌اللهی که به شوق شهادت برای دفاع از حرم صف کشیدند تندرو نگویید.

وی با اشاره به اینکه برخی از سال 88 تاکنون حتی یک بار کلمه فتنه، بصیرت و نفوذ را به کار نبردند، افزود: این کلمه‌ها و کلیدواژه‌‌ها، نشان‌دهنده خط ولایت است و نیروهای ولایی را با عنوان تندرو کوبیدن خلاف خط ولایت است و انتظار می‌رود همه ولایتمدار باشند.

امام جمعه موقت تهران با تصریح بر اینکه تمام مسئولان نظام مشروعیت خود را از ولایت می‌گیرند، افزود: اجتماع بزرگ مردم مانور وحدت ملت ایران و معنای حضور مردم حمایت از نظام است.

وی به گرانی، رکود و مشکلات اقتصادی اشاره کرد و متذکر شد: تمام مسئولان برای برطرف شدن مشکلات تلاش می‌کنند و مردم با راهپیمایی خود از نظام، انقلاب اسلامی و عزت خود دفاع کردند.

امام جمعه موقت تهران راهپیمایی 22 بهمن را جناحی و حزبی ندانست و یادآور شد: این راهپیمایی به معنای واقعی کلمه، ملی است؛ تمام مردم، نطام اسلامی را از خود می‌دانند و هیچ‌کس این راهپیمایی را به نفع حزب و جناح خود مصادره نکرده است.

آیت‌الله خاتمی در پایان با پاسداشت راهپیمایی 22 بهمن به عنوان گوهر وحدت، خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران عبادت بزرگی انجام دادند و نظام اسلامی به حضور مردم می‌بالد و ملت از نظام خود دفاع کردند./فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار