کد خبر : 54132
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 تیر 1399- 48: 19

دیدگاه متفاوت ۲ نماینده اصولگرا در هفته گذشته؛

کوچکی‌نژاد: تنها راه ایجاد تحولات، استیضاح روحانی است/ احمدی: استیضاح رئیس جمهور هنر نیست، باید حمایت کنیم

کوچکی‌نژاد: تنها راه ایجاد تحولات، استیضاح روحانی است/ احمدی: استیضاح رئیس جمهور هنر نیست، باید حمایت کنیم

نگاهی به اظهارات پارلمان‌نشینان پیش از بیانات حضرت آقا به مردم نشان‌ می‌دهد که چه اندازه وکلایشان توانسته‌اند شرایط جامعه را درک کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، در هفته‌های اخیر که اوضاع اقتصادی کشور بسیار ملتهب و نارصایتی‌های مردمی نیز شدیدا افزایش یافته، بحث تذکر نمایندگان به رئیس جمهور و استیضاح روحانی چاشنی نطق‌ها و مصاحبه‌های اکثر نمایندگان مجلس شده بود.

هر چند پس از فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب (۲۲ تیر) مبنی بر به صلاح نبودن استیضاح رئیس جمهور در شرایط کنونی کشور، اطاعت و لبیک نمایندگان انقلابی مجلس را شاهد بودیم، اما نگاهی به اظهارات پارلمان‌نشینان پیش از بیانات حضرت آقا به مردم نشان‌ می‌دهد که چه اندازه وکلایشان توانسته‌اند شرایط جامعه را درک کنند.

در بین نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی آقایان جبار کوچکی نژاد و محمدرضا احمدی، صریح ترین مواضع خود را به شرح زیر اعلام نموده بودند:

کوچکی نژاد: تنها راه ایجاد تحولات، استیضاح روحانی است

جبار کوچکی نژاد در جلسه علنی (چهارشنبه، ۱۸ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود اظهار کرد: گرچه امروز سوال از رئیس جمهور وظیفه شرعی و انقلابی شما است اما مجلس دهم با همه کارشکنی ها این مدل سوال ها را از رئیس جمهور کرد که هیچ نتیجه ای نداشت لذا اگر مصلحت نظام باشد، تنها راه استیضاح رئیس جمهور است که می تواند فصل جدیدی از تحولات را در مدیریت اجرایی کشور ایجاد کند. (لینک خبر)

احمدی: استیضاح رئیس جمهور هنر نیست و باید از ایشان حمایت کنیم

محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی پنجشنبه ۱۹ تیر در جمع خبرنگاران گفت: استیضاح رییس جمهور و موافقت با عدم کفایت وی هنر نیست. حفظ و کمک و حمایت یک مدیر هنر است و تا آنجایی که می توانیم باید از رییس جمهور حمایت کنیم. اکنون مردم ما تاب و توان استیضاح رییس جمهور و اعلام عدم کفایت وی را ندارند و لذا نمایندگان باید تلاش کنند که دولت را با همین سیستم حفظ کرده تا مدت زمان اتمام ریاست جمهوری سپری شود. (لینک خبر)

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمدرضا چهارشنبه , ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶

نظر جناب آقای کوچکی‌نژاد احساسی و برای جلب نظر اطرافیان خودش است و بنوعی جریان تندرو و گروه فشار که چه بسا نظر آنان چنین نبوده و نیست
اما نظر جناب احمدی بر مبنای منطق و بر اساس نظر عموم مردم است که دولت باید تا روز آخر به تکلیف خود عمل کند و کشور را به سمت توسعه و بالا بردن درآمد مردم برساند….

غریبه دوشنبه , ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۴

نظر آقای احمدی منطقی است ولی کار دشواری است نظارت وکنترل دولت وهدایت او به تکلیف خودش عمل کردن انهم این دولت !!باید نمایندگانی یک دست ودلسوز پرکارومتعهد داشته باشیم انشاالله

رفتن به نوار ابزار