کد خبر : 21884
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷

کوچکی نژاد: مخاطب رهبر معظم انقلاب در بازخوانی فعالان فتنه اخیر عربستان سعودی بود

کوچکی نژاد: مخاطب رهبر معظم انقلاب در بازخوانی فعالان فتنه اخیر عربستان سعودی بود

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مخاطب اصلی رهبری در بازخوانی فعالان مثلث فتنه پول، پادویی و نقشه عربستان سعودی بود که فضا را برای آشوب گران در داخل کشور ایجاد کرد.

به گزارش گیلانستان،جبار کوچکی نژاد ، در تبیین مثلث فعال در فتنه اخیر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مردم قم اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی محور بیاناتشان در دیدار با مردم قم توجه به اشتغال و معیشت مردم بود.

وی بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر به حل معیشت اقتصادی مردم تاکید داشتند، افزود: مردم مشکلات عدیده‌ای در حوزه اقتصاد و معیشت دارند و رهبر معظم انقلاب نیز در بیانات اخیر بر آن اذعان داشته‌اند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوءاستفاده عناصر ضدانقلاب از اعتراضات مردم در کلام مقام معظم رهبری، گفت: رهبر انقلاب اسلامی در بیانات اخیر خود به نیت شوم عناصر ضدانقلاب از خواسته مردم اشاره داشته‌اند و از دستگاه‌های قضایی و ملت خواستند تا آشوب گران و اغتشاش‌گران را محاکمه کنند.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه رهبری افرادی که در صف اعتراضات اخیر تحت هیجان قرار رفتند و باکسانی که سازمان‌دهی شده دست به اغتشاش زدند را جدا دانسته‌اند، تصریح کرد: رهبری افرادی را که در صف اعتراضات مردم حضور داشتند اما اغتشاش و آشوب ایجاد کردند را از نوکران استکبار جهانی برشمرده‌اند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دست‌های پشت پرده برخی از جریانات در کلام رهبر معظم انقلاب، گفت: مخاطب اصلی رهبری در بازخوانی فعالان مثلث فتنه  پول،پادویی و نقشه عربستان سعودی بود که فضا را برای آشوب گران در داخل کشور ایجاد کرد.

کوچکی نژاد با اشاره به حمایت همه‌جانبه ملت ایران از نظام اسلامی در محکوم کردن اغتشاشات اخیر افزود: استکبار جهانی باید بداند با پول و القائات آمریکایی و صهیونی نمی‌تواند در بین صفوف مردم و انقلاب رخنه ایجاد کند./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار