کد خبر : 7371
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دی 1395- 55: 23

کیفر کسانی که فتنه می کنند بر دار آویخته شدن است / مدافعان فتنه گران کودتاگرند

کیفر کسانی که فتنه می کنند بر دار آویخته شدن است / مدافعان فتنه گران کودتاگرند

بسیج دانشجویی پردیس بنت الهدای رشت ضمن بیانیه ای نوشت: ما امروز مدافعان از فتنه گران را در جرگه کودتا گران به حساب میاوریم.

به گزارش گیلانستان، بسیج دانشجویی پردیس بنت الهدی صدر رشت به مناسبت سالگرد حماسه هشت دی بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

بسمه تعالی

إِنَّما جَزاءُ الَّذینَ یُحارِبُونَ اللَّهَ وَ رَسُولَهُ وَ یَسْعَوْنَ فِی الْأَرْضِ فَساداً أَنْ یُقَتَّلُوا أَوْ یُصَلَّبُوا أَوْ تُقَطَّعَ أَیْدیهِمْ وَ أَرْجُلُهُمْ مِنْ خِلافٍ أَوْ یُنْفَوْا مِنَ الْأَرْضِ ذلِکَ لَهُمْ خِزْیٌ فِی الدُّنْیا وَ لَهُمْ فِی الْآخِرَهِ عَذابٌ عَظیمٌ

جز این نیست که کیفر کسانی که با خدا و رسول او می جنگند و در زمین به فساد و تبهکاری می پویند این است که کشته شوند، یا بر دار آویخته گردند، یا دست ها و پاهای شان بر خلاف جهت یکدیگر بریده شود و یا از آن سرزمین تبعید گردند. این برای آنها خفّت و خواریی در دنیاست و آنان را در آخرت عذابی بزرگ است. مائده ۳۳

با شنیدن واژه ی ۸دی  به یاد هفت سال قبل می افتیم. هشت دی ۱۳۸۸
پایانی بر هشت ماه فتنه و هشت ماه هجمه ی بی وقفه نه تنها علیه نظام و انقلاب بلکه علیه اساس و موجودیت اسلام ناب.
تحفه ایی که سران فتنه به ارمغان آوردند و با ادعای از اساس دروغ تقلب،حلاوت حضور پرشور  در انتخابات را در کام ملت زهراگین کردند. اما مردم ولایی گیلان پیشگام تر از مردم کشور باردیگر حماسه ایی خلق کردند که رهبر معظم انقلاب در وصف آن فرموند:
“روز هشتم دی مردم گیلان این  آگاهی را،این بصیرت را، و این احساس نیاز به حضور در صحنه را زودتر از دیگران نشان دادند که این نشانگر بیداری و عزم این مردم است.”
…و فتنه جمع شد نه بدست مسئولانی که خود را عامل انقلاب می دانستند و در پی سهم خود از سفره ی انقلاب بودند بلکه بدست مردمی که خود را وارث این انقلاب می دانند اما با ملاحظه ایی گذرا در انتصابات و موضع گیری های اخیر برخی به ظاهر مصلحت اندیش، بیم آن می رود که پروژه تطهیر سران فتنه و معارضان و معاندان نظام را در سر داشته باشند و همسو با دشمنان قسم خورده ی این نظام عرصه را برای سوءاستفاده ی هرچه بیشتر دشمن فراهم سازند. مسببین فتنه ایادی نفوذی جبهه استکبار و پیاده نظام دشمن بودند که آگاهانه در پازل براندازی نظام مشارکت فعال داشتند با این حال نکته ی قابل تأمل این است که موضع گیری های برخی دولتمردان و مسئولین با فتنه مشخص نیست و نه تنها حاضر به برائت جویی از فتنه نیستند بلکه در کمال تعجب حنجره هاشان مآذنه شیطان شده و سخن از خواسته ی نامشروع رفع حصر میزنند و براستی این مواضع را نمی توان چیزی جز تقابل اسلام لیبرالی با اسلام ناب محمدی دانست. ما امروز مدافعان از فتنه گران را در جرگه کودتا گران به حساب میاوریم.
اما نکته ایی که باید به گوش برخی ساده اندیشان برسانیم که بدانند دانشجویان به عنوان چشم بیدار جامعه از مدت ها قبل در حال رصد کردن این شیطنت ها و اقدامات مذبوحانه می باشند و لیکن نه تنها جنبش های دانشجویی بلکه همه آحاد ملت با هیچکس عهد اخوت نبسته اند و این اشخاص تا زمانی از حمایت مردم برخوردارند که از اصول اصیل انقلاب تخطی نکرده و از ولایت فقیه ذره ایی منحرف نشوند چرا که به فرموده امام (ره): ملاک و میزان هرکس حال فعلی اوست.

والعاقبه للمتقین

بسیج دانشجویی بنت الهدی صدر رشت

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار