کد خبر : 60695
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399- 58: 11

گام بلند شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان در ارتقای کیفیت انتقال برق

گام بلند شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان در ارتقای کیفیت انتقال برق

در سی و سومین هفته از پویش هر هفته الف –ب- ایران از سه پروژه برقی شرکت سهامی برق استان با میزان سرمایه‌گذاری ۷۴۲ میلیارد ریال به‌صورت ویدیو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گیلانستان، صبح امروز سه پروژه بزرگ برقی در استان گیلان و به‌صورت ویدئوکنفرانسی و با حضور مقام عالی وزارت نیرو و استانداران سراسر کشور افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان در این مراسم با بیان اینکه هدف از پویش هر هفته- الف ب- ایران ارتقا سیستم آبی و برقی نقاط مختلف کشور است، اظهار کرد: بهره‌مندی از آب و برق یکی از نیازهای اساسی مردم بوده و با پویش هر هفته الف- ب- ایران در نقطه از کشور پروژه‌های بزرگ وزارت نیرو به بهره‌برداری می‌رسد.

بهمن داراب زاده با اشاره به سرمایه‌گذاری ۷۴۲ میلیارد ریالی سه پروژه بزرگ برق منطقه‌ای استان گیلان گفت: شهرستان مرزی و همچنین بندری آستارا به علت داشتن مرز گمرکی، بندر تجاری و بازارچه مرزی از مهم‌ترین مناطق استان بوده و از اهمیت استراتژیکی برخوردار و توسعه آن می‌تواند بسیار به اقتصاد استان کمک کند.

وی با تأکید نگاه ویژه به ایجاد اشتغال پایدار در استان توسط شرکت برق منطقه‌ای استان گیلان تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته با بهره‌برداری از این تعداد پروژه در شهرستان آستارا برای هفت نفر به‌صورت مستقیم و برای  ۱۰۵ نفر به‌طور غیرمستقیم  اشتغال‌زایی ایجاد می‌شود.

مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان با اذعان به اینکه با بهره‌برداری از این سه پروژه وضعیت برق آستارا با جهشی قابل‌توجه مواجه می‌شود، بیان کرد: با افتتاح این سه پروژه در این شهرستان مرزی برق‌رسانی در زمان پیک و اوج مصرف پایدار و مطمئن شده و همچنین قابلیت اطمینان شبکه با افزایش مواجه می‌شود.

داراب زاده با اعلام پروژه‌های افتتاح‌شده در شهرستان آستارا گفت: پروژه پست ۶۳/۲۰ کیلوولت مسکن مهر آستارا، پروژه توسعه پست ۲۳۰/۶۳ کیلوولت آستارا و پروژه خط کابلی ۶۳ کیلوولت دو مداره تغذیه‌کننده پست مسکن مهر آستارا ازجمله پروژه‌هایی است که در راستای پویش هر هفته الف ب ایران در استان گیلان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

در پویش هر هفته الف -ب ایران- طرح آب‌رسانی در ۳۸ روستای گیلان با میزان اعتبار ۲۶۵ میلیارد ریال و خط انتقال ۶۳ کیلومتر و همچنین بهسازی چشمه ۱۱ دهنه توسط شرکت آب و فاضلاب استان گیلان‌ به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار