کد خبر : 85342
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷

رئیس دانشگاه گیلان تاکید کرد؛

گام موثر گیلان در توسعه روابط بین الملل با کشورهای حاشیه خزر

گام موثر گیلان در توسعه روابط بین الملل با کشورهای حاشیه خزر

رئیس دانشگاه گیلان با بیان اینکه این دانشگاه گام مؤثری در توسعه روابط بین المللی در منطقه اوراسیا و کشورهای حاشیه دریای خزر برداشته است، گفت: استمرار این جلسات منشأ تحول بزرگی است.

به گزارش گیلانستان، فرید نجفی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست دبیرخانه ایرانی اتحادیه دانشگاه‌های دولتی و مراکز تحقیقاتی کشورهای حاشیه دریای خزر در دانشگاه گیلان، اظهار کرد: توسعه روابط بین المللی در دانشگاه‌ها یکی از اهداف مهم و هدفمند وزارت علوم و تحقیقات و فناوری است و این مسیر هم در دانشگاه گیلان با جدیت دنبال می‌شود.

 

وی با اشاره به پیشینه کاری اتحادیه دانشگاه‌های دولتی و مراکز تحقیقاتی کشورهای حاشیه دریای خزر، افزود: این اتحادیه از سال ۷۵ فعالیتش را در بخش‌های مختلف آغاز کرده و دبیرخانه این اتحادیه در سال ۹۵ در دانشگاه گیلان راه اندازی شده است.

 

رئیس دانشگاه گیلان با اشاره به راه اندازی اندیشکده اوراسیا در این دانشگاه، بیان کرد: همزمان با توسعه روابط ایران با کشورهای حاشیه دریای خزر و همسایگی این کشورها با گیلان، عزم دانشگاه گیلان برای توسعه روابط با این کشورها بیشتر کرده است.

 

نجفی با بیان اینکه دانشگاه گیلان گام مؤثری در توسعه روابط بین المللی در منطقه اوراسیا و کشورهای حاشیه دریای خزر برداشته است، گفت: استمرار این جلسات منشأ تحول بزرگی در عرصه روابط بین‌الملل در دانشگاه‌ها می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار