کد خبر : 32254
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 دی 1397- 29: 17

گرامیداشت حماسه ۹ دی در مساجد صومعه‌سرا برگزار می‌شود

گرامیداشت حماسه ۹ دی در مساجد صومعه‌سرا برگزار می‌شود

مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در مساجد شهری و روستایی شهرستان صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

به گزارش گیلانستان مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی، در مساجد شهری و روستایی صومعه‌سرا از جمله مسجد جعفری، مسجد جامع، مسجد امام حسین(ع)، مسجد ولیعصر(عج)، مسجد جامع تولمشهر، مسجد آیت الله ضیابری ضیابر، مسجد جامع گوراب زرمیخ و … همراه با سخنرانان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

اجتماع بزرگ مردم شهر صومعه‌سرا به مناسبت حماسه ۹ دی و تجدید میثاق با ولایت از تاریخ هفتم تا نهم دی ماه در مسجد جامع صومعه‌سرا با برنامه‌های مختلف برگزار می‌شود.

روز جمعه(۷دی) دکتر رمضانی استاد دانشگاه و مدیر کل بنیاد ملی فلسطین به سخنرانی، روز شنبه(۸دی)  دکتر احمد قدیری دکتری حقوق بین الملل و کارشناس مسائل سیاسی به سخنرانی و کربلایی سینا پور محسن به مداحی خواهد پرداخت و روز یکشنبه(۹دی) سرهنگ دوهندو مسئول عملیات سپاه قدس گیلان همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع صومعه‌سرا سخنرانی خواهد کرد.

بنا بر این گزارش؛ ملت انقلابی ایران در نهم دی ماه ۱۳۸۸ به هشت ماه فتنه آمریکایی که پس از حضور باشکوه و تاریخی ملت ایران در انتخابات خردادماه همان سال، آغاز شد پایان دادند و یک بار دیگر شکست آمریکا و ایادی داخلی و خارجی‌اش در مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان دادند، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای؛ مقام معظم رهبری درباره این روز فرمودند «روز نه دی از جمله روزهایی است که به واسطه حرکت عظیم و فوق العاده مردم، در تاریخ ماندگار شد.»

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار