کد خبر : 22857
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 بهمن 1396- 20: 20

گرفتن تفکر انقلابی از مردم به وسیله فضای مجازی از اهداف بزرگ دشمن است

گرفتن تفکر انقلابی از مردم به وسیله فضای مجازی از اهداف بزرگ دشمن است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه گرفتن تفکر انقلابی از مردم به وسیله فضای مجازی از اهداف بزرگ دشمن است گفت: دشمن با استفاده‌ از بمباران تبلیغاتی قصد جدایی مردم از ولایت را دارد.

به‌گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری شامگاه یکشنبه در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کانون شهید حق‌شناس خمام  اظهار داشت: با مرور تاریخ می‌توان دریافت پس از ارتحال پیامبر اکرم(ص) انقلابی همانند انقلاب اسلامی وجود ندارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه در تمامی طول امامت معصومان انقلابی همانند انقلاب اسلامی از سوی مردم شکل نگرفته است افزود: پس از حکومت امام حسن (ع) حکومت در دست امامان معصوم نبود و هیچ امام معصومی نتوانست حکومتی تشکیل دهد.

تسخیری با بیان اینکه امام حسین(ع) به منظور تشکیل حکومت قیام کرد اما در راه این قیام به شهادت رسید بیان کرد: پس از حکومت امام حسن(ع) حکومت نبوی تبدیل به حکومت اموی و حکومت الهی تبدیل به سلطنت شد.

وی با اشاره اینکه انقلاب اسلامی ایران پس از هزار و ۴۰۰ سال شکل گرفت خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران به منظور تداوم حکومت رسول‌الله در جهان اسلام شکل گرفت و تمامی معصومان درصدد بودند که انقلاب این‌چنینی به وجود آورند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) درباره اینکه “انقلاب ما انفجار نور بود” تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با پیروزی نور خود را شعاع گسترده‌ای به دنیا تاباند.

تسخیری با بیان اینکه امام خمینی(ره) در روزهای نخست پیروزی انقلاب فرمود ” ما می‌خواهیم این اتقلاب را به جهان صادر کنیم تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران بر پایه به ارمغان آوردن استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ظهور کرد.

وی با تاکید بر اینکه دشمن از روزهای نخست هدف امام خمینی(ره ) را از جهانی کردن انقلاب اسلامی به درستی فهمید و تصمیم به محدود کردن و جلوگیری از رشد انقلاب گرفت افزود: از این رو از روزهای نخست انقلاب توطئه‌ها علیه انقلاب به صورت داخلی و خارجی آغاز شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه این انقلاب به منظور رشد کردن و صادر شدن به دنیا شکل گرفته است تاکید کرد: این انقلاب باید الگویی باشد که ملت‌های مسلمان و آزاده خود را از سلطه ظلم و استبداد رهایی بخشند.

تسخیری با بیان اینکه این انقلاب اهداف بزرگی دارد و از روزهای نخست این انقلاب امام خمینی(ره) اسرائیل را دشمن این انقلاب معرفی کرد افزود: رژیم صیهونیستی در منطقه گماشته آمریکا بوده و تموم‌خط و خطوط خود را از آمریکا فاسد می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه به تعبیر امام خمینی(ره) اسرائیل باید از میان برود و برای رسیدن به این هدف باید انقلاب اسلامی از چند کشور عبور کند گفت: تفکر انقلابی و از بین بردن استبداد باید در کشورهای منطقه برای نابودی اسرائیل نهادینه شده تا زمینه مبارزه با این رژیم جعلی فراهم شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه هم اکنون تفکر انقلاب اسلامی و آوازه قهرمانان ایران اسلامی به دنیا صادر شده است بیان کرد: توطئه‌هایی که از سوی دشمنان داخلی و خارجی برای انقلاب شکل گرفت اگر هر حکومتی غیر ایران اسلامی بود به طور حتم سقوط می‌کرد.

تسخیری با بیان اینکه امروز عمق راهبردی انقلاب اسلامی ایران از جغرافیای کشور گذشته و به دنیا صادر شده است تاکید کرد: امروز نوع انقلاب اسلامی در اروپا و آمریکا ریشه دوانده است.

وی با تاکید بر اینکه رشد انقلاب اسلامی امروز دنیای غرب را در چالش قرار داده بیان کرد: آمریکا همانند یک گرگ امروز در داخل کشور به شیوه‌های مختلف در حال برنامه‌ریزی است تا مردم را از این انقلاب جدا کند.

تسخیری با اشاره به اینکه دنیای استکبار با تمامی توانایی‌های خود نتوانست انقلاب اسلامی را به عقب بکشاند افزود: انعقاد تفاهم‌نامه برجام از سوی رئیس جمهور پیشین آمریکا برنامه‌ریزی شد و تغییر و مذاکره جدید در برجام از سوی رئیس جمهور جدید استکبار طراحی شده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تحت فشار گذاشتن انقلاب به وسیله تبلیغات برای مردم از اهداف دشمن است تاکید کرد: دشمنان در تلاشند تا با بمب‌های تبلیغاتی کاری کنند تا مردم دست از رهبر انقلاب بردارند.

وی با تاکید بر اینکه طبق بیانات امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی زمینه‌ساز انقلاب بزرگ حضرت ولیعصر (عج) است خاطرنشان کرد: انقلاب جهانی را نمی‌توان متوقف کرد و انقلاب اسلامی زمینه‌ساز انقلاب بزرگ جهانی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه آنهایی که روزی درد کشیده انقلاب بودند و امروز از ادامه انقلاب خسته شدند باید عرصه را ترک کرده و این انقلاب را به انقلابیون تحویل دهند گفت: گرفتن تفکر انقلابی از مردم به وسیله فضای مجازی از اهداف بزرگ دشمن است.

تسخیری با بیان اینکه دلیل تداوم، رشد و صدور انقلاب اسلامی به دنیا پشتیبانی ملت از ولایت و امام خود است تصریح کرد: در حال حاضر دشمن به این باور دست‌یافته و با استفاده از بمباران تبلیغاتی قصد جدایی مردم از ولایت را دارد.

وی با تاکید بر اینکه مردم به درستی در دی ماه امسال به دشمنان نشان دادند که همواره پشتیبان ولایت هستند بیان کرد: ملت ایران بار دیگر در ۲۲ بهمن نشان می‌دهند که چگونه به انقلاب پایبند هستند و آرمان‌های امام خمینی(ره) را با پشیبانی از ولایت ادامه می‌دهند. / تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار