کد خبر : 53723
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸

مدیر کل هواشناسی گیلان:

گرمای تابان مهمان گیلان

گرمای تابان مهمان گیلان

مدیر کل هواشناسی استان گیلان از روند افزایش دما در استان گیلان از فردا و تا پایان هفته خبر داد و گفت: گروه‌های حساس و سالمندان و کودکان درخواست دارم با توجه به گرمای هوا در ساعت اوج گرما از منزل خود خارج نشوند.

به گزارش گیلانستان،محمد دادرس امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت جوی در استان گیلان اظهار کرد: هوای استان در ساعات آینده ابری پیش بینی شده و با ورود یک سامانه ناپایدار، پیش‌بینی وزش باد، افزایش ابر و رعد و برق را در گیلان داریم.

وی از افزایش نسبی دما از فردا خبر داد و افزود: بر اساس آخرین داده‌های هواشناسی این شرایط جوی تا پایان امروز در استان مستقر بوده و شرایط برای افزایش نسبی دما در استان از فردا فراهم است.

مدیرکل هواشناسی استان گیلان با اذعان به اینکه شرایط افزایش دما تا پایان هفته در گیلان ادامه دارد، گفت: روند افزایش دما که از فردا در استان شروع می‌شود تا پایان هفته جاری ادامه دارد لذا از گروه‌های حساس و سالمندان و کودکان درخواست دارم با توجه به گرمای هوا در ساعت اوج گرما از منزل خود خارج نشوند.

دادرس با مناسب دانستن فعالیت‌های دریایی در استان گیلان بیان کرد: ارتفاع موج دریا در گیلان ۱۰ تا ۵۰ سانتی متر بوده و شرایط برای فعالیت های دریایی و گردشگری مناسب است.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار