کد خبر : 51472
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲

یادداشت/

مهدی نصیری راد:

گروه های جهادی در پساکرونا ظرفیت خود را به سمت جهش تولید سوق بدهند

گروه های جهادی در پساکرونا ظرفیت خود را به سمت جهش تولید سوق بدهند

.

به گزارش گیلانستان جامعه ایرانی در دو ماه گذشته روزهای سخت و ترسناکی را سپری کرد و در این ایام جهان با مفهومی بسیار سهمناک به نام کرونا ویروس آشنا شد. ویروسی که به تنهائی عجز بشر خصوصا جهان پیشرفته غربی با آن همه افاده و ادعا و آن همه امکانات محیرالعقول را در برابر قدرت لایزال الهی به روشنی آشکار ساخت.

آری از هیمنه این بیماری لاعلاج بسیاری در سرتاسر گیتی وفات یافتند و مشاهده گورهای دسته جمعی در کشورهای دیگر حاوی صحنه هائی دلخراش و ناراحت کننده برای همگان است.

ایران اسلامی هم همچون سایر بلاد با این بیماری از همان ابتدا درگیر بود و حتما نقد هائی به نوع مدیریت خسته و بوروکراتیک مدیران پیر و بازنشسته حاضر در راس دستگاها وارد هست که در جای خود باید بررسی گردد.

حتما در این ایام همه ما عزیزان و دوستان و آشنایانی را از دست دادیم که حتی فرصت عزاداری و سوگواری برایشان را نداشتیم و داغدار آن راحلانی بودیم که با شنیدن خبر پرواز غریبانه آنها سنگینی مصائب بحران کرونا برایمان بسیار طاقت فرسا گردید.

اما باید اتفاق تازه ای رخ میداد و در کالبد پیکر خسته جامعه خون تازه ای به جریان می افتاد، در همین راستا جوانان کثیری به صورت کاملا خودجوش با فعالیت های جهادی و مردمی برای مواجهه با این بحران نقش آفرینی کردند.

ما خدای را بابت این ملت بزرگ و آزاده و این جوانان رشید هزاران بار شاکریم و این روزها به عمق فرمایش پیر جماران حضرت امام روح الله در وصیت نامه سیاسی و عرفانی خود در رابطه با ملت ایران به درستی پی می بریم که فرمودند: “با جرأت مدعی هستم كه ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله ـ صلی الله علیه وآله ـ و كوفه و عراق در عهد امیرالمؤمنین و حسین بن علی ـ صلوات الله و سلامه علیهما ـ می‌باشند” و متاسفانه مسئولین ما غالبا قدر این ملت و این جوانان رشید و آزاده را نداشته و ندارند و امیدواریم منتخبین ملت در مجلس یازدهم با روحیه انقلابی، درگیر مسائل خطی و جناحی و سهم بازی اطرافیان خود نشده بلکه با مشی جهادی با بهره گیری از همین جوانان دلسوز، انقلابی و مردمی به خدمات رسانی در راستای پیشرفت کشور و شکستن شاخ غول اقتصاد و مافیای نامعلوم بازار که بر معیشت ملت سایه شوم انداخته بپردازند تا ان شاالله دولتی خدوم و جوان در سال آینده در پس انتخاب ملت، ارمغان تحول و پیشرفت را برای انقلاب اسلامی به ثمر بنشاند.

مع الوصف با همکاری همه گروه های جهادی و مردمی در سطح کشور و با رزمایش همه جهادگران و قهرمانان سلامت کووید 19 یا همان کرونا ویروس تقریبا مهار شده اما از بین نرفته است و لزوم رعایت جدی موازین بهداشتی خاصه در اجتماعات بر احدی پوشیده نیست.

اما آنچه که به نظر در پساکرونا بسیار حائز اهمیت است توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای مد ظله العالی در تعیین شعار سال یعنی جهش تولید است که جهت گیری اساسی کشور را در عرصه اقتصادی به مسئولین و ملت بزرگ ایران اسلامی یادآور شدند البته اینکه در رونق تولید چقدر موفق بودیم و امروز باید در جهش تولید چه کنیم مبحثی تخصصی است که در جای خود باید بررسی شود.

در هر صورت باید اذعان کرد در طی بحران ایام ماضی، مردم و جوانان ظرفیت های خود را به روشنی آشکار ساختند و تفاوت ملت انقلابی ایران را با سایر ملل دنیا به معرض نمایش گذاشتند بنابراین پیشنهاد می شود گروه های جهادی و مردمی در پساکرونا ظرفیت های خود را به سمت جهش تولید و ایجاد اشتغال سوق بدهند که اگر این ظرفیت های بسیار موثر مردمی در حوزه های اقتصادی و سازندگی و تولید بارور شود اعجاز حرکت مومنانه توده ها برای پیشرفت ایران عزیز، جهان را به شگفتی وا میدارد.

مهدی نصیری راد

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار