کد خبر : 52244
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 خرداد 1399- 44: 16

نماینده شیراز در مجلس:

گزارش‌های جدیدی درباره پرونده دلخوش وجود دارد/ به دلیل تخلف شعبه ۱۰ اعتبارنامه باید به شعبه بعدی ارجاع شود

گزارش‌های جدیدی درباره پرونده دلخوش وجود دارد/ به دلیل تخلف شعبه ۱۰ اعتبارنامه باید به شعبه بعدی ارجاع شود

نماینده شیراز در مجلس با بیان اینکه گزارش جدیدی که نسبت به پرونده دلخوش وجود دارد، باید به رؤیت شورای نگهبان برسد، افزود: به دلیل تخلف شعبه ۱۰ اعتبارنامه‌های مورد اعتراض باید به شعبه بعدی ارجاع شود.

به گزارش گیلانستان،روح‌الله نجابت، نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت بررسی اعتبارنامه سیّد کاظم دلخوش، نماینده صومعه‌سرا، گفت: طبق تبصره ۱ ماده ۲۸ آیین نامه داخلی مجلس، شعبه موظف است عدم رسیدگی شورای نگهبان به موضوع مورد اعتراض را احراز کند.

وی ادامه داد: شعبه ۱۰ عدم رسیدگی شورای نگهبان به موارد اعتراضی را احراز نکرده بود و جمع‌بندی خود را بدون نظر شورای نگهبان به هیئت رئیسه داده بود و هیئت رئیسه نیز این موضوع را در دستور جلسه امروز قرار داد بود. بنده به عنوان معترض، به تبصره یک ماده ۲۸ استناد کردم و مجلس این موضوع را از دستور خارج کرد.

نجابت با بیان اینکه گزارش جدیدی که نسبت به پرونده دلخوش وجود دارد، باید به رؤیت شورای نگهبان برسد، افزود: به دلیل تخلف شعبه ۱۰ اعتبارنامه‌های مورد اعتراض باید به شعبه بعدی ارجاع شود.

نماینده شیراز درباره سرنوشت اعتبارنامه دلخوش گفت: در هر صورت چه شعبه، اعتبارنامه نماینده صومعه‌سرا را تأیید کند و چه تأیید نکند، مطابق اصل ۹۳ قانون اساسی و ماده ۲۹ آیین‌نامه باید موضوع در صحن مجلس مطرح شود و نسبت به آن رأی گیری شود، چرا که مورد اعتراض نماینده‌ها قرار گرفته است.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار