کد خبر : 10109
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395- 10: 10

گلایه دبیر حزب مؤتلفه گیلان از استاندار گیلان و آیت الله قربانی/ فتنه‌گران در هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان حاکم شدند

گلایه دبیر حزب مؤتلفه  گیلان از استاندار گیلان و آیت الله قربانی/ فتنه‌گران در هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان حاکم شدند

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان گفت: بسیار عجیب است موضوع مذکور برای امام جمعه رشت، استاندار و رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان مهم نیست.

به گزارش گیلانستان، حسن کربلایی امروز در گفت‌وگویی با اشاره به معرفی اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای این شهرستان اظهار کرد: انتظار می‌رفت هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان به‌ویژه حجت‌الاسلام مهدی افتخاری رئیس این هیأت در مورد اعضای نظارت بر انتخابات شهرستان‌ها تصمیم‌گیری می‌کرد.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «فتنه خط قرمز ما است» اشاره کرد و افزود: چهره‌هایی که در سال ۸۸ با فتنه همراهی داشتند و حتی یکی از اعضای خانواده آنها در این جریان دستگیر و بازداشت شدند نباید برای کار مهم نظارت بر انتخابات شوراها انتخاب می‌شدند و اعتراض خود را نسبت به این اقدام اعلام می‌کنیم.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان با بیان اینکه فتنه‌گران و جریان‌های انحرافی نباید به عنوان معتمد در هیأت نظارت بر انتخابات استان یا شهرستان‌ها انتخاب شوند، تصریح کرد: به چه دلیل اجازه دادند فردی مدیر شود و پس از آن عضو هیأت نظارت بر انتخابات شوراها باشد.

کربلایی با گلایه از محمدعلی نجفی استاندار گیلان به عنوان نماینده عالی دولت در استان و آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان، بیان کرد: باید برای بزرگواران مذکور مهم باشد که اجازه ندهند ارزش‌ها در این نظام لکه‌دار شود و از بین برود و فتنه‌گران در استان حاکم شوند.

وی خطاب به استاندار گیلان و امام جمعه رشت، گفت: اگر افرادی مانند شما بزرگواران در مقابل نفوذ و فتنه‌گران ایستادگی و مقاومت نکنند بنابراین چه کسی باید این حساسیت را نشان دهد.

دبیر حزب‌ مؤتلفه اسلامی گیلان متذکر شد: امیدواریم جریان اصلاحات و اعتدال در روزهای باقی‌ مانده از دولت آقای روحانی با مسؤولیت‌هایی که به عهده دارند بر رفتار خود دقت داشته باشند و موجب نارضایتی مردم نشوند.

کربلایی با تأکید براینکه هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان نسبت به تعویض تعدادی از فتنه‌گران تجدیدنظر کند، خاطرنشان کرد: اعضای هیأت نظارت بر انتخابات باید افرادی امین و انقلابی باشند اما بعضی از این افراد در گذشته بازیچه دست آمریکا بودند.

وی ادامه داد: یک نفر از افرادی که برای هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای رشت انتخاب شده و رئیس دانشگاه است، اجازه نداد پرچم آمریکا زیر پای عابران در دانشگاه یا پیاده‌راه باشد و این خوش‌رقصی برای آمریکا سبب خشنودی دشمنان انقلاب شده است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان اظهار کرد: بسیار عجیب است موضوع مذکور برای امام جمعه رشت، استاندار و رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان مهم نیست ضمن اینکه اقدام هیأت نظارت بر انتخابات شوراها با فشار هر کدام از جناح‌ها، گروه‌ها و افراد انجام شود نوعی بی‌احترامی و بی‌اعتنایی به مدیران خوب استان است زیرا می‌توانستند از افرادی که بدون مشکل هستند استفاده کنند و به طور طبیعی انتخابات مورد اعتماد مردم قرار گیرد.

کربلایی یادآور شد: طبق قانون اعضای هیأت نظارت بر انتخابات باید امین مردم باشند و از بین معتمدان شهر باشند اما آیا آقایان رسایی و زالفی به معنای واقعی معتمدان شهر هستند؟ و مردم رشت آنها را به عنوان افراد معتمد قبول دارند؟.

وی با اشاره به اینکه انتخاب افراد مذکور طبق قانون خلاف است، بیان کرد: حجت‌الاسلام افتخاری فرزند شهیدی است که پدرش همواره در مقابل انحراف و منافقان ایستادگی کرد و به این دلیل افتخار مردم گیلان شد و امیدواریم این راه را ادامه دهد و مراقب بازیگران و فتنه‌گران در این استان باشد./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حسن سه شنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰

اسلام با توجه به اهمیت انتخابات شوراهای شهر رشت باید به این انتخاب هیات نظارت احسن گفت . چرا که در بین این افراد فتنه گرانی وجود دارند که نه اعتقاد به نظام و نه اعتقاد به ولایت فقیه دارند و در فتنه سال ۸۸ از اولین بودنند و در سال اخیر فتنه جدیدی به پا کردند. نمیدانم این کشور به کدام سو در حال رفتن است. و واقعا این غفلتها را سرسری میگیرند و یا مسیر انقلاب عوض شده و خون شهدائ انقلاب و جنگ تحمیلی و… داره طوری دیگر جلوه میکند. خدایا ما را به خدمان وامگذار . ای مسئولین انقلاب تورا به خدا این مسئله را جدی بگیرید, و به این فتنه گران اجازه ورود در میدانهای سرنوشت ساز ندهید چون اینها حامی غرب و آمریکا هستند و به بچه های ارزشی اهمیتی نمی دهند. حتی رهبر کبیر انقلاب نیز فرمودند فتنه گران در این کشور هیچ مسئولیتی نباید بگیرند. در غیر این صورت هم به شهداء و هم به رهبری و هم به انقلاب خیانت کردیم. بیاید با بچه های انقلابی و فکور انقلابمان را احیاء و بسازیم. تا دشمنان ذره ای چشمداشت از این انقلاب نداشته باشند. در نهایت بگویم که همه ما مسئولیم در تصمیماتی که گرفته می شود و به نفع انقلاب نیست. خدا به همراهتان

داوود سه شنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱

سرنوشت این فتنه گران و امثال آنها در هیات نظارت ۵ نفره شوراها بالاخره نابودی خودشان است و سرنوشتشان مشخص و معلوم است. باید محاکمه شوند تا دیگران جرات فتنه گری نکنند.

داوود سه شنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲

در گروه ۵ نفره هیات نظارت بر انتخاب شوراها فتنه گران نیز ورود نمودند خوشا به حال شهر و استان ما آیا نظارتی بر این انتخاب نیست .تمام

نصرت سه شنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹

آفرین برغیرت امثال اشجری و کربلایی
نمی دانم چرا نماینده ولی فقیه نسبت به فتنه گران کوتاه آمدند و استاندار نسبت به این قضیه کاری نمی کم

ناصر چهارشنبه , ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲

با سلام
متاسفم برای گیلان و شهر ما که چنین انتخابی در شورای نظارت صورت گرفت و با انتخاب دو تن از فتنه گران اصلی در سال ۸۸ مشخص شد که در بدنه اصلی این انقلاب باید بازنگری صورت گیرد.
آقای نماینده ولی فقیه در استان گیلان و استاندار محترم شما نسبت به این قضیه مسئولید چرا که باید پاسخگوی مردم انقلابی و خون شهداء و رهبر انقلاب باشید. این فتنه گران به فرمایش رهبری نظام نباید پست و سمتی در نظام داشته باشند.
از نماینده محترم ولی فقیه و استاندار خواهشمندم مسیر انقلابی خود را حفظ نموده و با فتنه گران معامله نکنند چونکه این به نفع نظام نیست و این فتنه گران با ید خارج شوند و توبه کنند و بعدها خودشان مورد نظارت قرارگیرند.
در غیر اینصورت ما بچه های انقلاب نخواهیم گذاشت……..

مجتبی پنجشنبه , ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶

باسلام. واقعا تاسف آوره…

محمود رضا ثقتی دوشنبه , ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۹:۴۰

سلام […] و استاندار طرفدار فتنه گران هستند در بیت ایشان نفوذ شد پاسخگو مردم نبودند از اهرم نماینده استانه استفاده کردند ما ضعیف ضعفا سختی انقلاب را چشیدم شما اگر پست و مقام را از شما بگیرند با همه قهر می کنید ودرجامعه حضور پیدا نمی کنید یا صاحب الزمان مادرت فاطمه چه کشید از دست خواص

رفتن به نوار ابزار