کد خبر : 27971
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۹:۲۶

گلایه عضو شورای جوانان اصلاح طلب گیلان از “شیخ اول لیست اصلاحات”

گلایه عضو شورای جوانان اصلاح طلب گیلان از “شیخ اول لیست اصلاحات”

به گزارش سرویس یادداشت گیلانستان، یعقوب نوری هریس عضو شورای جوانان اصلاح طلب استان گیلان طی پستی اینستاگرامی از بهراد ذاکری عضو شورای شهر رشت دفاع کرد. این دوستانی که دم از جنگ می زنند از تیرهای نخورده چرا لنگ می زنند هم سفره های خلوت آن روزها ببین کین روزها چه ساده به هم

به گزارش سرویس یادداشت گیلانستان، یعقوب نوری هریس عضو شورای جوانان اصلاح طلب استان گیلان طی پستی اینستاگرامی از بهراد ذاکری عضو شورای شهر رشت دفاع کرد.

این دوستانی که دم از جنگ می زنند
از تیرهای نخورده چرا لنگ می زنند

هم سفره های خلوت آن روزها ببین
کین روزها چه ساده به هم انگ می زنند

یوسف به بد نامی خود اعتراف کن
کز هر طرف به پیرهنت چنگ می زنند

بازی عوض شده، همان هم قطارها
از داخل قطار به ما سنگ می زنند……..

بهراد ذاکری که تا همین چند ماه قبل به دلیل حمایتِ شیخِ اول لیستِ اصلاحطلبان، از دوست مایه‌دارش، لیست را لیسید و ‌کنار گذاشت و تا پای جان و شرافتش از رفیقِ شفیقِ پُر مایه‌اش حمایت کرد، و هیچ کدام از دوستان آتشینِ لیست پرستِ امروز که ناباورانه به رگبار بسته‌اند دکتر ذاکری را ، حتی یک کلمه از حضرات سه گانه لیستی نقد نکردند که چرا دوستِ دیگرِ لیستی شان ناعادلانه بیرونِ دَر شورا مانده……..

ما و طایفه ما برای اصلاحطلبان غریب نیستیم…کارنامه برادرم که مانند روز روشن است… اما منی که از خرداد هفتاد و شش، خاکِ ستاد و چوبِ اصلاحات را خورده‌ام برایم گریه اور است که چرا جمعی از دوستان هم ریشه و مسلک ما که نمیدانم با کدام وعده وسوسه خام شده‌اند امروز به ذاکری میتازند، درحالی که بهراد ما از زمان رفتنش به شورا تنها صدای ما بوده و هست، او تنها کسی ست که مصلحت مدارانه رفتار نکرده و حق را میگویید….

این دوستان دو آتشه که ردِ منافع حقیرشان آنقدر عیان است، آن روزها ذاکری، که از اعضای لیست اصلاحطلبان بود و از گود بیرون و این حضراتِ شیخِ وارونه، منافعشان در ماندنِ پُر شِکَرِ شُکریه بود، چرا لب به اعتراض نگشودند و مطلب پشت مطلب نیاوردند….. یا زمانی که مشاوران شورا از جانب همین اعضای لیست امید از اردوگاه تندروترین راست گرایان این شهر برگزیده شدند، مطلب نیاوردند که چنین است و چنان…..

میبینی بهراد جان، میبینی آنها که تورا به بیشرافتی میخوانند خودشان مدتهاست شرافتشان را با آب مانده از لیوان همین شخیهای منفعت‌طلبِ اصلاحطلب شسته اند….. من و طایفه ام تمام قد در برابر حملات ناجوانمردانه، از تو و آرمانت دفاع میکنیم…. پس ازاد مردی‌ات را تداوم ببخش و پرواز کن و قار قار کلاغها را رها کن چرا که پرواز عقاب را تاب ندارند…..

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار