کد خبر : 5069
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مرداد 1395- 56: 9

گلزارهای شهدا به مراکز فرهنگی تبدیل شود

گلزارهای شهدا به مراکز فرهنگی تبدیل شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان،بر لزوم تبدیل گلزارهای شهدا به مرکز فرهنگی، تاکید کرد و افزود:گلزارهای شهدا باید مرکز فرهنگی و به یک مرکز تربیت نسل جوانان مبدل شود.

به گزارش درگیلان، ابراهیم طاهرنژاد در نشست خبری به  مناسبت روز خبرنگار، شغل خبرنگاری را یکی از شغل‌های حساس و ظریف دانست و اظهار کرد: خبرنگاران عامل نوآوری و تحرک در جامعه هستند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران عامل تحرک و پویایی در جامعه هستند،افزود: خبرنگاران با یک اطلاعات نادرست می‌توانند به جامعه آسیب برسانند.

طاهرنژاد با بیان اینکه خبرها نقش اساسی را در اطلاع‌رسانی ایفا می‌کنند، خاطرنشان کرد: عدم تکنولوژی موجب آسیب رسیدن به جامعه می‌شود.

وی گفت:اطلاع رسانی سبب شفاف‌سازی در جامعه می‌شود.اگر خبرها درست به دست مردم برسند آن جامعه قدرتمندتر است.

طاهرنژاد با اشاره به اینکه باید با برگزاری برنامه‌های مختلف با هدف بهره‌گیری از گلزارهای شهدا در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه‌ریزی مناسبی کرد، یادآور شد: تحقق این هدف نیازمند برنامه‌ریزی جدی مسئولان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان بر لزوم تبدیل گلزارهای شهدا به مرکز فرهنگی، تاکید کرد و افزود:گلزارهای شهدا باید مرکز فرهنگی و به یک مرکز تربیت نسل جوانان مبدل شود.

طاهرنژاد، اضافه کرد:هر چه این کشور دارد مدیون خون شهداست و اگر استقامت این قهرمانان نبود، نامی از این کشور نیز وجود نداشت.

وی گفت:شهدا و خانواده‌هایشان سرمایه‌های ما هستند که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) هرچه داریم از شهدا داریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه ٩٠ درصد آزادگان قبل از اسارت مجروح شده بودند، خاطرنشان کرد: باید مسیر ایثار و شهادت را زنده نگه داریم و به نسل آینده معرفی کنیم.

طاهرنژاد با بیان اینکه شهدا را برای همیشه در ذهن مردم نهادینه کنیم، تصریح کرد:با زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا در جامعه، فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج دهیم.

وی گفت: ثبات و امنیت کنونی نظام الهی و اسلامی به برکت خون شهدا و در سایه دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام حاصل شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار