کد خبر : 23298
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1396- 29: 5

گله مردم از کَندن شهر نیست بلکه از کُندی کار مسئولین است/ از تهران یاد بگیرید که ۳ نوبت کار می‌کنند

گله مردم از کَندن شهر نیست بلکه از کُندی کار مسئولین است/ از تهران یاد بگیرید که ۳ نوبت کار می‌کنند

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه در تهران سه نوبت را برای ترمیم کند و کاری‌ها جهت تعجیل در کار مقرر می‌کنند گفت: مسئولان شهری یاد بگیرند و تصمیمی اتخاذ کنند تا این معضل را حل کرده و مردم از این مشکلات رهایی بخشند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف صدیق عربانی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی مردم مثال‌زدنی بود اظهار کرد: همه مردم در روستاها و شهرها حضور پیدا کردند و در این ۳۹ سال همواره به حرف یاوه‌گویان بی‌اعتنا بوده‌اند.

وی با اشاره به یاوه‌گویان و دشمنان بیان کرد: شما دیوانه‌اید چگونه این وفا و صفا را از این ملت برومند می‌بینید و باز سخن به یاوه‌گویی باز می‌کنید.

امام‌جمعه موقت رشت با تبریک به رهبری معظم نظام مبنی بر حضور تماشایی مردم برومند ایران اسلامی گفت: مردم با وجود اینکه مشکلات اقتصادی زیادی را تحمل می‌کنند اما همواره در حفظ و استمرار آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی پایمردی می‌کنند.

وی با انتقاد از مسئولان شهری رشت مبنی بر اینکه ساخت‌وسازهای شهری را در فصل زمستان آغاز می‌کنند گفت:  مسئولان شهری گوش کنند، زیرا  این مسئله عبور و مرور مردم سخت  کرده است و پلیس را در ارائه خدمات به شهروندان دچار مشکل می‌کند.

صدیق عربانی با اذعان به اینکه گله مردم از کندن شهر نبوده بلکه از کندی کار شماست بیان کرد: چرا کاری می‌کنید که موجبات  ناراحتی مردم فراهم شود و منتج به  ابراز نارضایتی آن‌ها شود.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه در تهران سه نوبت را برای ترمیم کند و کاری‌ها جهت تعجیل در کار مقرر می‌کنند اظهار کرد: مسئولان شهری یاد بگیرند و  تصمیمی اتخاذ کنند تا این معضل را حل کرده و مردم از این مشکلات رهایی بخشند.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته پدافند هوایی سوریه یکی از ابزارهای جاسوسی رژیم منحوس صهیونیستی را نابود کرده است خاطرنشان کرد: بعد از آن ماجرا رژیم منحوس  صهیونیستی برای ایران خط و خطوط می‌کشد لذا رهبری معظم نظام چه قدر زیبا تعبیر فرمودند که این  رژیم منحوس صهیونیستی، سگ نگهبان آمریکا در منطقه است.

صدیق عربانی با تأکید بر اینکه سپاه و ارتش مقتدر و قهرمان ما از مرزهای ایران اسلامی دفاع می‌کنند گفت: مرحبا به  همت بلند شما مردم که دشمن جرأت نمی‌کند به این مملکت نگاه کج کند.

وی با بیان اینکه لامذهبان با اهانت به مردم ایران اسلامی می‌گویند که آن‌ها به خاطر گرفتن ساندویچ در صحنه حاضر می‌شوند افزود:  شما نمی‌فهمید که مردم   رنجدیده  ایران اسلامی همواره  در دفاع  از ایران اسلامی پایمردی می‌کنند.

امام‌جمعه موقت رشت با تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) اظهار کرد: مردگان در عالم بالا چشم‌ انتظار خیرات بازماندگان‌اند.

وی با بیان اینکه خیر رساندن به زندگان و مردگان از ویژگی‌های یک انسان الهی است گفت: به پدر و مادر خود در عالم بالا نیکی کنید تا فرزندان شما نیز به شما در عالم باقی نیکی کرده و خیرات بفرستند.

خطیب جمعه رشت با برشمردن برخی از اوصاف مؤمنان افزود: مؤمنان لجاجت را در رفتار خود عجین نمی‌کنند و دروغ‌گویی را بد دانسته و با آن مخالفت می‌کنند.

وی با بیان اینکه مؤمن هرگز به حریم هیچ‌کسی تجاوز نمی‌کند گفت: اعتماد به خداوند از ویژگی‌های مؤمنان است و مؤمنان رزق و روزی خود را از پروردگار طلب می‌کنند زیرا معتقدند که خداوند برای آن‌ها کافی است.

صدیق عربانی با اشاره به فضیلت تقوا در زندگی مؤمنان گفت: با خداوند پیمان ببندید و او را ناظر بر اعمال خود بدانید.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار