کد خبر : 6458
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳

گیلانی با اصل و نصب، اکنون زمان فریاد است نه سکوت؟!

گیلانی با اصل و نصب، اکنون زمان فریاد است نه سکوت؟!

خداوند این آزمون را گذاشت تا نشان دهد که اهل فتنه هم می تواند گیلانی باشد !! و نیز اثبات کند که دفاع از “علی” عرب و فارس و ترک عجم و گیل نمی شناسد؛ بلکه “زبان عمار می خواهد” تا جواب “اَین عمارِ علی” را پاسخ گوید!

به گزارش سرویس یادداشت گیلانستان/ امیر جابری: چندی پیش و در کش و قوس حوادث استان که در پی جابجایی یک رئیس دفتر(!!) ایجاد شده بود و زمانی که هر کس از نگاه و مَنظر خود به این حادثه که بدون شک طرّاحیِ، جرّاح و طبیبی دوار بود؛ برای زخمهای جریان ولایی استان؛ می نگریست، عدّه ای از سرِ دردهای گذشته، حرفِ دل در شبکه های موبایلی و … می گفتند؛ به ناگاه شاهد بودیم که فردی که خود را یک نیروی “حزب الهی”، “ارزشی”، “کسی که جانباز جنگ تحمیلی بوده”، “57ماه از عمر خود را در جنگ گذرانده” (؟!!) به عنوان “یک برادر شهید” وارد عرصه شد و عدّه ای را تنها و تنها به دلیل آنکه “از نماینده محترم ولی فقیه در استان جلوترند و یا عقب تر” “خوارج” نام نهاد!!!
گذشت و گذشت تا آنکه خداوند آزمونی سخت را مجدداً فرا روی ما گیلانی ها قرار داد تا بیازماید که راست می گوئیم و یا آنکه قوم و قبیله و … ما را به دفاع از امری وا داشته است؟
در روز رأی گیری مجلس برای سه وزیر تازه معرفی شده رئیس جمهور محترم، ما گیلانی ها خونِ دل خوردیم و اشک باریدیم که چرا و چگونه عدم اتحاد خواص مدعی اهل حقّ، سر بزنگاه و عدم تبعیت از فرمان؛ در زمانِ بهنگام و آزمون، و درگیر شدن به حُبّ مقام و رسیدن به مناصب دنیا ؛ سبب شد تا آرای ما با اختلاف (؟!!) زمینه ای را فراهم آورد تا افرادی به اسم جانباز و … وارد مجلس شوند و زمانی که پیر و مرادمان می فرمایند “فتنه خط قرمز نظام است”؛ بعنوان نماینده از تریبون مجلسی که خونهای فراوان پای آن ریخته شده داد بزند “فتنه تا کی” و از سوی جریان فتنه نیز مورد تشویق و احسنت قرار گیرد و به فرمایش بزرگی حرفهای رادیو اسرائیل اززبان وی در آید؟!!!
در زمان فتنه 1388 گیلانی ها نشان دادند که علی رغم خواص منحرف و یا ساکت؛ پیرو حقّ و ولایت بوده و حضورشان در برائت از فتنه در 8 دی 1388 مدالی شد که با تأیید رهبر انقلاب تا ابد بر سینه آنان خواهد درخشید. و امّا اینک به نظر بار دیگر اهالی فتنه در حال آزمودن گیل مردان بصیرند. و زهی خیال باطل و دیدیم موضع گیری ها علیه وکیل الفتنه را از هر سو با هر زبان. اما …
آنچه که برای ما ناراحت کننده بود، هست و خواهد بود؛ آنکه بسیاری از خواصِ مدعی حق، در برابر این سخنان سکوت کرده و آن سکوت را ادامه می دهند. سکوتی سرد و دل آزار و از جمله فردی که ادعا می کرد که “اظهاراتش هیچ ربطی به وابستگی خانوادگی نداشته” و “موضع گیری وی در برابر افراطی گری ها همان است که در زمان (شهید) مرحوم آیت ا… احسانبخش بود” و با “قسم یاد کردن به ماه امام حسین (علیه السلام)” گفته بود که “مگر بچه های گیلان مرده اند که برخی از آدم های بی ریشه به استان بیایند و برای بچه های حزب الهی تعیین تکلیف کنند”(؟!!!) اکنون همانند گذشته ساکت است و هیچ نمی گوید و سایتها و افرادی که سخنان وی را آب و تاب می دادند اکنون از سکوت وی چیزی نمی گویند و اعتراضی نمی کنند؟!!!
بی گمان خداوند این آزمون را گذاشت تا نشان دهد که اهل فتنه هم می تواند گیلانی باشد !! و نیز اثبات کند که دفاع از “علی” عرب و فارس و ترک عجم و گیل نمی شناسد ؛ بلکه “زبان عمار می خواهد” تا جواب “اَین عمارِ علی” را پاسخ گوید!
حال باید خطاب به وی و هر که با فکر وی می اندیشد؛ فریاد زد “ای گیلانیِ با اصل و نصب اکنون زمان فریاد است نه سکوت؟!!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار